آغاز مسابقات فوتسال گرامیداشت حماسه ۹ دی در نهاوند

۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۸:۰۸
کد خبر: ۴۹۶۸۰۳
آغاز مسابقات فوتسال گرامیداشت حماسه ۹ دی در نهاوند
به مناسبت فرارسیدن سالگرد حماسه مردم ایران در ۹ دی ‌ماه نخستین دوره این مسابقات با حضور چهار تیم از شهرستان‌های نهاوند و ملایر در سالن شهدای شعبان نهاوند آغاز شد.

 سرپرست مسابقه فوتسال جام حماسه 9 دی نهاوند در حاشیه برگزاری نخستین روز از برگزاری مسابقات چهار جانبه فوتسال جام حماسه 9 دی نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در نهاوند اظهار داشت: نخستین دوره از مسابقه فوتسال جام گرامیداشت یادواره و خاطره شهدای شعبان بزرگداشت حماسه 9 دی با حضور چهار تیم خبرنگاران شهرستان‌های ملایر، نهاوند، بخشداری فیروزان و اداره ورزش و جوانان نهاوند به مدت سه روز در سالن شهدای شعبان آغاز شد.

وی گفت: نخستین روز از آغاز این دوره از مسابقات فوتسال که در سالن ورزشی شهدای شعبان نهاوند در جریان است تیم فوتسال خبرنگاران نهاوند با نتیجه پر گل 7 بر یک بر تیم خبرنگاران ملایر غلبه کرد.

سرپرست مسابقه فوتسال جام حماسه 9 دی نهاوند افزود: در دومین روز از این مسابقات که امروز برگزار می‌شود دو تیم بخشداری خزل نهاوند و ادراره ورزش و جوانان نهاوند ساعت 14:30 یکم دی‌ماه مقابل همدیگر قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: این دوره از مسابقه‌ها به ‌صورت دوره‌ای و به مدت سه روز در سالن شهدای شعبان نهاوند برگزار شد که در روز نخست برگزاری پیش از شروع رسمی بازی‌ها خبرنگاران ملایری و نهاوندی به گرمی از همدیگر استقبال کردند و هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و حماسه بزرگ 9 دی عنوان کردند.

قپانوری عنوان کرد: هدف از انجام این مسابقه که با کمک باشگاه خبرنگاران نهاوندی و جمعی از تیم‌های ادارات نهاوند به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روستای شعبان نهاوند بخصوص سردار شهید "یوسف رضا ابوالفتحی" فرمانده سابق نیروی انتظامی استان تهران و حماسه 9 دی ملت ایران در سالن ورزشی و چندمنظوره این روستا برگزار شد

وی گفت: اسامی این دوره تیم خبرنگاران نهاوند عبارت‌اند از دروازه‌بان سجاد سیف، بازیکنان، کورش قپانوری، مهدی بحیرایی، شهاب شفیعیان، علی سهرابی، حسین صادقی، مهدی سهرابی، حسین سهرابی، رضا سیف، احسان سیف، حسین بحیرایی، یاسر نصرتی، حسن افشاری و به مربیگری و سرپرستی سیدمحمد موسوی‌زاده می‌باشند.

سرپرست مسابقه فوتسال جام حماسه 9 دی نهاوند افزود: هر روز از این مسابقات به یاد تعدادی از شهدای ورزشکار و دو خبرنگار رسانه در نهاوند برگزار می‌شود که مورد استقبال خوب ورزشکاران و تماشاگران قرار می‌گیرد و در پایان به تیم‌های قهرمان هدایایی داده می‌شود و از دو خانواده ورزشکار و خبرنگار شهید تقدیر می‌شود.

وی اظهار داشت: باشگاه خبرنگاران نهاوند پنج سال پیش باهدف رقابت سالم ورزشی و کمک‌های خیرخواهانه تشکیل شد و تاکنون مسابقه‌های مهمی را با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اداره زندان‌های بروجرد و نهاوند، خبرنگاران و اداره اوقاف ملایر، تیم منتخب خبرنگاران همدان و چندین مسابقه چندجانبه را به مناسبت‌های مختلف برگزار کرده است.

قپانوری افزود: در این دوره مسابقات خبرنگاران خبرگزاری‌های برنا، تسنیم، مهر، شبستان، باشگاه خبرنگاران جوان و روزنامه‌های سپهر غرب، خورشید غرب،  هگمتانه، جام جم، کیهان، همدان پیام و تعداد دیگری از نشریات حضور دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز