مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان:

آتش‌سوزی در مرکز جمع‌آوری مخزن‌های گاز همدان بدون تلفات

۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۱:۰۰:۲۲
کد خبر: ۴۹۶۸۱۸
آتش‌سوزی در مرکز جمع‌آوری مخزن‌های گاز همدان بدون تلفات
محمدرضا بیاناتی با بیان اینکه آتش‌سوزی در مرکز جمع‌آوری مخزن‌های گاز در همدان مهار شد، گفت: خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با اشاره به وقوع یک فقره حادثه آتش‌سوزی روبروی بیمارستان ارتش همدان و در مرکز جمع‌آوری مخزن‌های گاز اظهار داشت:‌ این آتش‌سوزی در کانکس محل نگهداری کپسول LPG و یا مرکز پر کردن این کسپول‌ها به وقوع پیوست که بررسی در این زمینه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه محل نگهداری ضایعات در جوار این کانکس نیز باعث افزایش دامنه حریق شده است، عنوان کرد: به محض اطلاع از وقوع آتش‌سوزی نیروهای آتش‌نشان همدان در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند و نسبت به اطفاء حریق اقدام کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با اشاره به اینکه خوشبختانه اطفاء حریق بدون تلفات جانی به پایان رسید، از اعزام 25 نفر نیروی آتش‌نشان از پنج ایستگاه با بکارگیری 9 دستگاه خودروی عملیاتی، تانکرهای پشتیبانی و فرماندهی برای حضور در این عملیات خبر داد.

وی با بیان اینکه انجام چنین عملیات‌هایی بسیار سنگین بوده و دارای خطرات زیادی است، اظهار داشت: خوشبختانه نیروهای عملیاتی همدان از عهده این مأموریت به خوبی برآمدند.

 

نظر شما