درخشش مرکز همدان در نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی

۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۰:۰۵:۴۰
کد خبر: ۴۹۷۳۸۳
درخشش مرکز همدان در نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی
در نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی صداوسیمای مرکز همدان توانست جوایز و افتخارات خوبی را از آن خود کند.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز همدان،اختتامیه نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مرکز استان‌های رسانه ملی با حضور دکتر علی عسگری رئیس رسانه ملی، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از مدیران و مسئولان سازمان صدا و سیما و برخی از هنرمندان در شهر اهواز برگزار شد.

در این مراسم که از برگزیدگان تولیدات رادیویی و تلویزیونی در سالهای 93 و 94 قدر دانی شد، مرکز همدان توانست جوایز و افتخارات خوبی را از آن خود کند.

کسب رتبه دوم و تندیس برترین مرکز صدا و سیمای در جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما، برترین معاونت رسانه ملی در راستای خلق و تولید آثار کیفی انیمیشن، کسب تندیس بهترین مرکز در بخش صدا   بخشی از افتخارات صدا و سیمای مرکز همدان بود.

همچنین در این مراسم از خانم ناهید سعادت سیرت با پژوهش بررسی شبکه های اجتماعی در شهر همدان به عنوان بهترین پژوهشگر پژوهش کاربردی، منیره جعفر پور برترین تهیه کننده ویژه برای برنامه شب های ایران، خانم افسانه تمسکی برترین تهیه کننده برنامه های مذهبی برای برنامه ویژه سحر ماه مبارک رمضان و خانم عفت مظاهری بهترین گوینده برنامه های ترکیبی رادیو قدردانی شد.

در این جشنواره مرکز همدان توانست تندیس های رنگارنگی را از آن خود کند که می توان به کسب تندیس بهترین فیلم مستند برای مستند سفر به آمادای و بهترین تصویر برداری و تهیه کنندگی مستند تولیدات مراکز صدا و سیمابه آقای فرشاد افشین پور، تندیس بهترین فیلم در بخش مقاومت اسلامی برای مستند حبیب سپاه و لوح تقدیر بسیج سازمان صدا و سیما و بنیاد حفظ ارزش های انقلاب اسلامی به آقای مهدی امامی و کسب تندیس و لوح برای بهترین اثر پویا نمایی با عنوان دوستان بازیگوش به آقای مهدی شاد اشاره کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز