سرمربی تیم فوتبال پاس همدان:

بازیکنان خوبی جذب تیم شده‌اند

۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۰۷:۵۲
کد خبر: ۴۹۸۱۲۰
بازیکنان خوبی جذب تیم شده‌اند
رضا طلایی‌منش گفت: امیدواریم بازیکنان جدید عصای دست تیم پاس در ادامه لیگ باشند چرا که بازیکنان خوبی جذب تیم شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به بازی تیمش برابر شهرداری تبریز، اظهار کرد: بازی سختی را بعد از یک ماه تعطیلی داریم، چراکه تیم تبریز تیم بسیار خوب و منسجمی است.

وی ادامه داد: اما ما تنها برای کسب برد در هر بازی به میدان می‌رویم، چراکه ما پاس هستیم و تنها هدفمان هم صعود است و در این راه برایمان تیم مدعی و ضعیف فرقی ندارد و تنها به پیروزی فکر می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان تصریح کرد: تعطیلات ایجاد شده در لیگ، برای پاس مفید بود و تمرینات بدنسازی و تاکتیکی مناسبی را انجام دادیم تا عقب‌ماندگی بدنی و تیمی را جبران کنیم.

وی اضافه کرد: در نیم‌فصل نخست با وجود مصدومیت‌ها، در خط جلو با مشکل مواجه شدیم که خوشبختانه در نقل و انتقالات نیم‌فصل عمده بازیکنان جذب شده را در این پست‌ها به خدمت گرفتیم.

طلایی‌منش تأکید کرد: بازیکنان خوبی را به خدمت گرفتیم که به طور حتم می‌توانند به تیم کمک فراوانی کنند و عصای دست تیم پاس در ادامه لیگ باشند.

وی در پاسخ به سؤالی که آیا از عملکرد نقل و انتقالاتی راضی هستید، متذکر شد: شرایط ایده‌آلی که باید کسب می‎کردیم، نشد، اما شکر خدا بازیکنان خوبی را جذب تیم کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان افزود: بازیکنانی هم ناخواسته از ما جدا شدند که این کار را برای ما سخت کرد، اما تیم فعلی می‌تواند روند رو به‌ رشدی را که تدوین کرده‌ایم را اجرا کند.

وی خاطرنشان کرد: شرایط فعلی حاکم بر تیم بسیار خوب است، امیدواریم که مسائل مالی بیش از گذشته حل شود تا بازیکنان در آینده با دغدغه فکری کمتری به بازی‌های خود تمرکز کنند.

 

نظر شما