رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان:

شرکت توزیع برق بدون استعلام تیرهای برق را اجرایی می‌کند

۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۷:۵۷:۳۳
کد خبر: ۵۰۱۸۶۶
شرکت توزیع برق بدون استعلام تیرهای برق را اجرایی می‌کند
حمیدرضا طبی مسروراظهار داشت: دستگاه‌های خدمات رسان بویژه شرکت توزیع برق بدون استعلام از اینکه گذر و تعریض از کجاست تیرهای برق را اجرایی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان در صحن علنی شورای شهر همدان با اشاره به اینکه برخی مسائل در شهرداری و شورا باید تکرار شود تا انجام شود اظهار داشت: بارها اعتراض شد تا شهرداری همدان پرونده‌ها را به صورت کلان به کمیته فنی ارسال نکند ولی پرونده‌ها با مقیاس بزرگ به کمیته فنی ارجاع شده بود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری همدان در زمینه درآمدزایی از طریق پرونده‌های کلان گام بردارد تصریح کرد: شهربازی رنگین کمان تخلفاتی در اضافه بنا داشته است که شهرداری همدان باید نسبت به تعیین تکلیف این پرونده اقدام کند.

طبی مسرور با بیان اینکه رئیس شورای شهر همدان گزارشی درباره تخلفات این شهربازی خواسته بود که تاکنون شهرداری آن را ارائه نداده است، افزود: شهربازی رنگین کمان بخشی از پلاک مجاور را تصرف کرده بود که شهرداری مجبور به پرداخت خسارت آن شد و در نهایت این زمین تصرفی به سفره‌خانه تبدیل شد.

وی با اعلام اینکه شهرداری همدان دلیل تعطیلی پروژه تقاطع غیرهمسطح سردار شهید همدانی را اعلام کند اظهار داشت: دستگاه‌های خدمات رسان بویژه شرکت توزیع برق بدون استعلام از اینکه گذر و تعریض از کجاست تیرهای برق را اجرایی می‌کند.

عضو شورای شهر همدان تصریح کرد: وقتی شهرداری معبری را تعریض می‌کند تیرهای برق در وسط معابر باقی می‌ماند که می‌تواند مسائل و مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کند اما عمل نکردن شرکت توزیع برق به تعهدات خود سبب می‌شود تا ناخودآگاه هزینه‌های جابه‌جایی این تیرهای برق به شهرداری همدان تحمیل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز