فرماندار بهار:

اساس اقتصاد مقاومتی برپایه مردمی بودن است

۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۰:۱۸:۴۹
کد خبر: ۵۰۱۹۸۳
اساس اقتصاد مقاومتی برپایه مردمی بودن است
محسن مرادی پناه گفت: اساس اقتصاد مقاومتی برپایه مردمی بودن است در این راستا باید با فرهنگ سازی مناسب نسبت به استفاده همه جانبه از تولیدها و محصولات داخلی فرهنگ سازی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرماندار بهار در ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بهار اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید سیاست های پولی و مالی کشور و همچنین صادرات و واردات کالاهای سرمایه ای با رشد بسیار مطلوبی همراه بوده است که نشان از نقش دولت در توجه به اقتصاد مقاومتی دارد.

وی با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی در سربلندی و استقلال کشور گفت: امروزه استقلال اقتصادی و خودکفایی در تولیدهای داخلی از اهمیت دوچندانی برخوردار است و رهبر معظم انقلاب نیز به این مهم اشاره داشته است.

فرماندار بهار در ادامه گفت: اساس اقتصاد مقاومتی برپایه مردمی بودن است در این راستا باید با فرهنگ سازی مناسب نسبت به استفاده همه جانبه از تولیدها و محصولات داخلی فرهنگ سازی شود.

وی افزود: آحاد جامعه علاوه بر اینکه باید تلاش کنند سطح تولیدها را ارتقا یابد بلکه باید نسبت به اهمیت مصرف تولیدهای داخلی فرهنگ سازی لازم صورت بگیرد.

مرادی پناه ساده زیستی مدیران و مردم، مشارکت مردمی، حمایت از تولید ملی، عقلانیت اقتصادی و با نگاه درونگر، خوداتکایی و خودکفایی را از مهمترین راهکارهای عملی اقتصاد مقاومتی برشمرد.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی باید با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل شهرستان بهار بر اقتصاد مقاومتی برپایه اقدام و عمل توجه کنند، خواستار اجرای دقیق سیاست ها پیرامون اقتصاد مقاومتی شد.

 

 

نظر شما