صرفه جویی ۴۴ میلیون مترمکعبی با انسداد ۶۸۸ چاه غیر مجاز در همدان

۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۴۸:۳۱
کد خبر: ۵۰۳۴۰۹
صرفه جویی ۴۴ میلیون مترمکعبی با انسداد ۶۸۸ چاه غیر مجاز در همدان
با انسداد 688 حلقه چاه غیرمجاز امسال در استان همدان ، 44 میلیون مترمکعب در مصرف آب های زیرزمینی صرفه جویی شد .

 به گزارش خبرگزاری برنا از همدان ، مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای همدان از صدور مجوز انسداد 625 حلقه چاه غیرمجاز هم خبر داد و گفت : پارسال با انسداد 700 حلقه چاه غیرمجاز بیش از 58 میلیون مترمکعبی در مصرف آب زیرزمینی صرفه جویی شد .

مرتضی عزالدین افزود : از سال 93 تاکنون با انسداد 2 هزار و 49 حلقه چاه غیرمجاز در استان همدان 184 میلیون متر مکعب در مصرف آب صرفه جویی شد.

وی با اشاره به تسریع روند جدی انسداد چاه‌های غیر مجاز گفت : بیشترین چاه‌های غیر مجاز در کبود راهنگ با 506 ، رزن با 373 و همدان با 267 حلقه بوده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای همدان افزود : با چاه‌های مجاز استان همدان که برداشت بیشتر از پروانه بهره‌برداری دارند هم برخورد می‌شود .

عزالدین با اعلام اینکه هزار چاه غیر مجاز برای انسداد در استان همدان شناسایی شده است گفت : 24 گروه گشت و بازرسی شبانه روز برای نظارت بر چاه‌های مجاز ، جلوگیری از حفر چاه‌های غیرمجاز و برداشت شن و ماسه از رودخانه‌ها در دشت‌های استان فعالیت می‌کنند .

وی افزود : در مجموع هزار و 388 کنتور هوشمند روی چاه‌های آب استان همدان نصب شده که 779 مورد مربوط به پارسال و 609 دستگاه مربوط به امسال بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز