مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان همدان تأکید کرد:

بستر سازی مناسب برای پیشگیری از بیماری و درمان بیماران هدف مجمع خیرین سلامت

۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۸:۴۰:۳۱
کد خبر: ۵۰۵۰۲۸
بستر سازی مناسب برای پیشگیری از بیماری و درمان بیماران هدف مجمع خیرین سلامت
صبا همچنین با اشاره به فعالیت های مجمع در استان اظهار کرد: بستر سازی مناسب برای پیشگیری از بیماری و درمان بیماران از جمله اهداف اصلی این مجمع در استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان همدان در جلسه تشکیل کمیته روابط عمومی این مجمع بر انجام کارهای تخصصی برای تولید برنامه‌های مدون دارای محتوا با هدف جلب خیران تأکید کرد.

صبا به تبیین اهداف مجمع خیرین سلامت، معرفی اعضا و ساختار سازمانی این مجمع پرداخت و گزارش کوتاهی از اقدامات انجام شده ارائه کرد.

وی با اشاره به نیازهای روز جامعه در حوزه سلامت و لزوم توجه به حوزه مشارکت‌های اجتماعی و جلب کمک‌ها و مساعدت‌های مردمی، بر انجام کارهای تخصصی برای تولید برنامه‌های مدون و دارا محتوا تأکید کرد و همکاری سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و خصوصی از جمله روابط عمومی ها و سازمان زیباسازی شهرداری را خواستار شد.

صبا نوآوری و خلاقیت در انجام امور را مهم دانست و به نیازمندی‌های استان در حوزه سلامت به خصوص راه‌اندازی خوابگاه متأهلان، ایجاد بسترهای درمانی و غیره اشاره کرد.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان همدان همچنین با اشاره به فعالیت های مجمع در استان اظهار کرد: بستر سازی مناسب برای پیشگیری از بیماری و درمان بیماران از جمله اهداف اصلی این مجمع در استان است.

محمد صادق صبا با بیان به اینکه مددکاری یکی از اهداف مجمع خیرین سلامت استان همدان برای حمایت و کمک به بیماران خاص است، افزود: فرهنگ سازی آحاد مردم در زمینه پیشگیری از بیماری و خود مراقبتی در ابتلا به بیماری و تامین فضای فیزیکی و لوازم و تجهیزات مناسب برای بیماران از دیگر اهداف مجمع است.

صبا تشکیل کانون بیماران سرطانی در استان را از برنامه های مجمع برشمرد وگفت: مجمع در این زمینه علاقمند است بیماری سرطان را از سرمنشأ بازبینی و ارزیابی کرده و به مبتلایان کمک کند.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان همدان همیاری در اداره، مددکاری و توسعه برنامه‌های آموزشی، درمانی و همچنین شناسایی اقشار نیازمند به کمک‌های مالی در راستای مراحل درمانی را از دیگر اولویت‌های کاری این مجمع برشمرد و گفت: مجمع خیرین سلامت استان همدان با بسترسازی مناسب، کمک‌های خیریه افراد خیر را به سمت مشکلات بخش بهداشت و درمان سوق دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز