کارگاه آموزشی مؤسسین و مدیران باشگاههای خصوصی ورزشی برگزار می شود

۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۶:۴۳
کد خبر: ۵۰۶۷۴۴
کارگاه آموزشی مؤسسین و مدیران باشگاههای خصوصی ورزشی برگزار می شود
علی ضمیری کامل گفت: کارگاه آموزشی مؤسسین و مدیران باشگاههای خصوصی ورزشی روز سه شنبه 28 دیماه سالجاری در تالار فجر شهر همدان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان هدف از برگزاری این همایش را آشنا نمودن مدیران و مؤسسین ورزشی با ضوابط و مقررات ورزشی، پزشکی، بهداشتی و حقوقی دانست و گفت با توجه به فعالیتهایی که در عرصه ورزش صورت می گیرد. مدیران و مؤسسان اماکن ورزشی و همچنین ورزشکاران ممکن است با مشکلات و آسیب هایی مواجه شوند که در این کارگاه یک روزه به آنها پرداخته می شود .

 وی خاطر نشان کرد: در استان همدان بالغ بر 256 مکان ورزشی خصوصی در رشته های مختلف وجود دارد که همه آنها مجوز فعالیت دارند .

ضمیری کامل بیان داشت: ورزش یکی از مهمترین امور در جامعه است که مستقیما با سلامت انسان سر و کار دارد و همه تلاش ما این است که بتوانیم با بهسازی اماکن خصوصی ورزشی که می تواند نقش قابل توجهی در تعالی ورزش استان داشته باشد و خدمات بهتری را به مردم ارائه دهیم .

 ضمیری کامل ادامه داد: این کارگاه با حضور اساتید و کارشناسان ورزشی و ارائه مطالب لازم از جانب آنان برای مؤسسین و مدیران باشگهای ورزشی تمامی شهرستانهای استان برگزار می شود .

گفتنی است این کارگاه  روز سه شنبه 28 دیماه سالجاری در تالار فجر شهر همدان برگزار می شود.

 

نظر شما