معاون استاندار همدان:

مقابله با آسیب های اجتماعی یکی از محوری ترین رویکردهای دولت یازدهم است

۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۰۶:۱۵
کد خبر: ۵۰۷۶۳۱
مقابله با آسیب های اجتماعی یکی از محوری ترین رویکردهای دولت یازدهم است
محمد ابراهیم الهی تباربا تاکید بر اینکه مقابله با آسیب های اجتماعی یکی از محوری ترین رویکردهای دولت یازدهم به حساب می آید متذکر شد: البته تحقق اهداف مطلوب در این بخش در گرو تلاش همه ارکان جامعه و عموم مردم به فراخور شرایط کاری و زندگی خود است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان در شورای اداری تویسرکان افزود: توجه و برررسی کارشناسانه آسیب های اجتماعی یکی از مهمترین کارکردها و تقابل آگاهانه و هدفمند با آنها یکی از افتخارهای دولت یازدهم به شمار می رود.

وی بیان کرد: در دولت یازدهم، محورها و مصادیق آسیب های اجتماعی به روشنی و با شفافیت تبیین شد و برای مقابله اثر بخش با آنها تلاش های زیادی صورت گرفت.

الهی تبار با تاکید بر اینکه مقابله با آسیب های اجتماعی یکی از محوری ترین رویکردهای دولت یازدهم به حساب می آید متذکر شد: البته تحقق اهداف مطلوب در این بخش در گرو تلاش همه ارکان جامعه و عموم مردم به فراخور شرایط کاری و زندگی خود است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی را از دیگر اولویت های مدیریتی کشور و رویکردهای محوری دولت یازدهم بر شمرد و اضافه کرد: دولت تدبیر و امید به رغم کمبود منابع مالی توانسته اقتصاد مقاومتی را به معنای واقعی کلمه به اجرا درآورد و البته اجرای سیاست های این بخش تنها وظیفه دولت نیست.

الهی تبار اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی یک شعار و رویکرد حاکمیتی است نه فقط دولتی و برای دست یابی به اهداف آن به تلاش و هم افزایی همه بخش های جامعه و عموم مردم نیاز است.

وی برجام را یکی از موفقیت های دولت یازدهم در عرصه مذاکرات هسته ای دانست و خاطرنشان کرد: به هیچ وجه نمی خواهیم برجام را فتح الفتوح معرفی کنیم اما برجام خیلی از فشارها را از روی جمهوری اسلامی ایران برداشت.

الهی تبار افزود: برجام و مذاکرات هسته ای در حقیقت تصمیم نظام بود و در شورای امنیت ملی، مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان بررسی و تصویب شد و دولت تنها مسوول اجرای آن بود.

وی گفت: در شرایطی که قطعنامه های متعدد در شورای امنیت و آژانس حکام بر علیه جمهوری اسلامی ایران تصویب شده و کشور زیر ذیل بند هفت قطعنامه سازمان ملل در خطر تهدید نظامی و از هم فروپاشی قرار داشت، برجام بهترین تصمیم با توجه به شرایط حاکم بود.

الهی تبار ابراز کرد: ما از عملکرد خود و تیم مذاکره کننده هسته ای در مذاکرات هسته ای که رهبر معظم انقلاب آنها را امین، شجاع و غیور دانستند ، دفاع می کنیم و در عین حال باید بد عهدی طرف مقابل را مورد بازخواست و پیگیری قرار دهیم.

وی متذکر شد: دولت جدید آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی به شدت به دنبال بر هم زدن برجام هستند به این دلیل که برجام توانست موج بزرگ ایران هراسی را متوقف کند و بهانه را برای اعمال مخرب آنها علیه جمهوری اسلامی از دست آنها خارج کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان از مسوولان دستگاه های اجرایی خواست تا عملکردهای دولت در بخش های متنوع را در ایامی همچون دهه فجر تبیین کنند و تصریح کرد: تببین عملکرد دستگاه های اجرایی در خدمت به مردم خواست امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب است، هر چند که برخی این کارها را تبایغ های دولتی بنامند و با بی انصافی به دنبال تخریب دولت باشند.

وی یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی را گرامیداشت و خاطرنشان کرد: ایشان یکی از بزرگترین ذخایر انقلاب اسلامی و یک شخصیت جامع بود و ما باید قدر این طور شخصیت ها را بیشتر بدانیم.

 

نظر شما