دکتر نوبخت وارد اسدآباد شد

۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۵:۴۶
کد خبر: ۵۰۸۱۳۷
دکتر نوبخت وارد اسدآباد شد
معاون رئیس جمهور برای شرکت در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان وارد شهرستان اسدآباد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، محمدباقر نوبخت در جریان سفر به استان همدان دقایقی پیش وارد شهرستان اسدآباد شد تا در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان شرکت کند.

برخی مسئولان کشوری از جمله حریرچی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی معاون رئیس جمهور را همراهی می‌کنند، همچنین تمامی مدیران استانی و فرمانداران استان همدان نیز در این جلسه حضور دارند.

در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان مباحث مختلف مربوط به اعتبارات طرح‌ها، پروژه‌ها، پیشرفت پروژه‌های سفر رئیس جمهور و راه‌آهن تهران ـ همدان از مهم‌ترین مباحثی است که در این جلسه مطرح می‌شود.

با توجه به اینکه این جلسه در شهرستان اسدآباد تشکیل می‌شود برخی از طرح‌ها و پروژه‌های کلیدی شهرستان اسدآباد که نیاز به حمایت ویژه‌ای دارد توسط فرماندار و نماینده مردم در مجلس طرح بحث می‌شود.

معاون رئیس جمهور پس از شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان در جمع نخبگان، ایثارگران و خانواده شهدا حضور پیدا می‌کند تا سخنرانی داشته باشد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه پس از این برنامه راهی کردستان خواهد شد تا در شورای برنامه‌ریزی و توسعه این استان شرکت کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز