۲ هزار دانش‌آموز همدانی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۸:۵۵:۲۹
کد خبر: ۵۱۰۲۶۰
۲ هزار دانش‌آموز همدانی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند
محمد‌تقی امیدی ساکت از اعزام ۲ هزار دانش‌آموز پسر به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و گفت: این دانش‌آموزان از ۱۶ بهمن تا ۱۵ اسفند در قالب ۸ کاروان اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان اظهار داشت: استان همدان امسال سهمیه اعزام 19 هزار و 97 دانش‌آموز به مناطق عملیاتی دفاع مقدس را دریافت کرد که از این تعداد 2 هزار دانش‌آموز باقی‌مانده است.

وی افزود: 15 هزار دانش‌آموز در اردوهای راهیان نور مناطق عملیاتی غرب که 8 هزار و 800 نفر دختر و 6 هزار و 200 نفر پسر بودند شرکت کردند.

امیدی‌ساکت با اشاره به اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور بیان کرد: قرار بر اعزام 4 هزار و 97 دانش‌آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور بود که 2 هزار و 97 دانش‌آموز دختر در این اردو شرکت کردند.

وی افزود: 2 هزار دانش‌آموز باقی‌مانده پسر که با توجه با آغاز فصل امتحانات و آزمون‌ها هنوز در این اردو شرکت نکرده‌اند قرار بر اعزام این افراد از 16 بهمن تا 15 اسفند در قالب اعزام 8 کاروان است.

امیدی‌ساکت با اشاره به اهداف برگزاری این اردوها، بیان کرد: هدف از برگزاری اردوهای راهیان‌نور آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ معارف، ارزش‌های دفاع‌مقدس و شهدای سرافراز با همکاری آموزش‌ و پرورش است.

وی در مورد تشکیل حلقه شجره طیبه صالحین نیز عنوان کرد: در حال حاضر 35 مربی خانم و 33 مربی آقا در حلقه‌های صالحین داریم که هدف اصلی شناخت قرآن، اهل بیت(ع) و ولایت‌فقیه و آشنایی با سیره شهدا و احکام است.

امیدی‌ساکت با اشاره به اینکه بیش از نیمی از دانش‌آموزان جز جامعه هدف و زیر پوشش بسیج هستند، گفت: رسالت اصلی تشکیل بسیج تشکیل بخشی از ارتش ده‎ها میلیونی در دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن، تقویت روحیه خودباوری، نهادینه کردن شاخص‎های تربیتی است تا دانش‎آموزان در تراز انقلاب تربیت شوند که ارتقا بینش دینی از دیگر اهداف تشکیل بسیج است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز