عضو شورای شهر همدان:

استانداری حق دخالت در انحلال سازمان‌های شهرداری را ندارد

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۹:۱۷:۱۴
کد خبر: ۵۱۰۲۸۳
استانداری حق دخالت در انحلال سازمان‌های شهرداری را ندارد
علی اکبر نظری درباره انحلال و ادغام برخی سازمان‌های شهرداری همدان نیز گفت: استانداری حق دخالت در انحلال سازمان‌ها را ندارد و باید مصوبه شورای شهر همدان در این زمینه انجام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، عضو شورای شهر همدان صبح امروز در صحن علنی شورای شهر همدان اظهار داشت: شهرداری همدان از ادارات دولتی 132 میلیارد تومان مطالبات دارد که انتظار می‌رود این بدهی‌ها توسط دولت در قانون بودجه لحاظ و به شهرداری پرداخت شود.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری همدان برخی وعده‌های دولتی را مورد پیگیری قرار داده و تکانی به خود بدهد تصریح کرد: استاندار همدان قول داده بود هر 2 یا 3 ماه یک بار با اعضای شورای شهر جلسه داشته باشد که تاکنون محقق نشده و باید مورد پیگیری قرار گیرد.

عضو شورای شهر همدان درباره انحلال و ادغام برخی سازمان‌های شهرداری همدان نیز گفت: استانداری حق دخالت در انحلال سازمان‌ها را ندارد و باید مصوبه شورای شهر همدان در این زمینه انجام شود.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود تا شهرداری همدان در راستای درآمدزایی راه‌های کوششی را دنبال کند تصریح کرد: با توجه به اینکه ساخت و ساز در سال‌های اخیر با افت شدیدی روبه‌رو بوده شهرداری همدان باید اقدامات اساسی در راستای درآمدزایی کوششی داشته باشد.

عضو شورای شهر همدان با بیان اینکه شورای شهر از ابتدا بر توسعه درآمدزایی پایدار و کوششی توسط شهرداری همدان تاکید کرده است عنوان کرد: انتظار می‌رود مدیران شهرداری همدان بودجه سال آینده شهرداری را به گونه‌ای تدوین و به شورای شهر ارائه کنند که ابتدا واقعی بوده و سپس درآمدهایی کوششی در آن لحاظ شده باشد.

وی با اشاره به اینکه در چنین شرایطی مدیریت شهر دشواری‌هایی دارد عنوان کرد: برای مدیریت شهر با مشکلات بسیاری از نظر درآمدی روبه‌رو هستیم که این امر باید مورد درک شهروندان نیز قرار گیرد.

نظری با تاکید بر اینکه شهرداری برای زمینه را برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در همدان فراهم کند گفت: وضعیت ورود سرمایه‌گذار در شهر همدان در مقایسه با سال‌های گذشته وضعیت بهتری به خود گرفته است ولی جای کار بسیاری وجود دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز