آخر هفته برفی در انتظار همدانی ها

۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۲:۴۶:۰۶
کد خبر: ۵۱۰۹۸۳
آخر هفته برفی در انتظار همدانی ها
نادر پیرتاج پیش بینی کرد: با ورود سامانه فعال بارشی از روز پنجشنبه، مردم این استان با ریزش برف و بارش باران آخر هفته ای برفی خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان پیش بینی افزود: امشب بارش های پراکنده در برخی از نقاط پیش بینی می شود و با ورود سامانه بارشی فعال از روز پنجشنبه به تناوب در برخی از نقاط تا روز یکشنبه هفته آینده بارش باران ، ریزش برف و وزش باد شدید همراه است.

وی اضافه کرد: در طول مدت بارش ها ، احتمال اختلال در محورهای ارتباطی به دلیل لغزندگی، یخ زدگی و مه آلودگی پیش بینی می شود.

وی هشدار داد: در مناطق جنوبی استان همدان نیز احتمال رعد و برق و تگرگ وجود دارد و به دلیل وزش شدید باد در روز پنجشنبه شکستن بنرهای تبلیغاتی، تابلو ها و شکستن شاخه درختان دور از انتظار نیست.

پیرتاج افزود: با خروج سامانه بارشی از روز یکشنبه تا اواخر هفته آینده، دما به طور محسوس کاهش می یابد و احتمال یخ زدگی و لغزندگی معابر وجود دارد.

وی با بیان اینکه دمای هوای همدان شامگاه سه شنبه به 11 درجه سانتیگراد زیر صفر رسید گفت: در این مدت همدان به همراه کبودراهنگ سردترین نقطه را سپری کردند.

وی بیشینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته را پنج درجه سانتیگراد بالای صفر عنوان کرد و افزود: گرمترین نقطه در این استان نهاوند با هشت درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شده است.

 

نظر شما