برگزاری محفل انس باقرآن در زندان همدان

۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۰۷:۴۸:۱۵
کد خبر: ۵۱۱۲۸۰
برگزاری محفل انس باقرآن در زندان همدان
محفل انس باقرآن با حضور مدیر بنیاد قرآن مجید استان همدان و مدیرمجمع قاریان و حافظان قرآن غرب کشور در زندان همدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، برای انس با قرآن وترغیب بیشترمددجویان به برنامه های قرآنی محفل نورانی  تلاوت قرآن به میزبانی مددجویان بندمشاوره ب جوانان و با مشارکت گسترده آنان  توسط اداره فرهنگی و تربیتی این زندان برگزارشد.

در این مراسم معنوی که با حضور جواد صدیق مدیربنیاد قرآن مجید استان همدان ، قاسم جهان آرا مدیر مجمع قاریان و حافظان قرآن غرب کشور و جمعی از مسئولان زندان برگزارشد، قاریان مطرح استانی و مددجویان قاری قرآن با تلاوت فرازهایی از قرآن کریم فضای خاص عرفانی و مذهبی به مجلس بخشیدند.

مدیر بنیاد قرآن مجید استان ضمن تقدیر از اداره فرهنگی زندان ، اجرای برنامه های مذهبی و قرآنی به ویژه محافل قرآنی با این سطح وکیفیت را در سطح استان کم نظیر بیان کرد.

وی افزود : اجرای این برنامه در این سطح در زندان ها قطعا" آثار بسیار ارزشمندی در انس مددجویان با برنامه های قرآنی  وکاهش آسیب های زندان خواهدداشت .

بنابراین گزارش، این برنامه با مشارکت جمعی از مددجویان و درفضای سالن اجتماعات وکالیدور بند مشاوره ب جوانان برگزار شد.

ارائه مقاله ، همخوانی قرآنی گروهی ازمددجویان بند3 وتقدیر از رابطین و مددجویان فعال قرآنی بند مذکور از دیگر برنامه های اجراشده دراین محفل نورانی بود.

گفتنی است محفل  تلاوت قرآنی بابرنامه ریزی اداره فرهنگی درآخرین پنجشنبه هرماه وبه میزبانی یک بندبرگزارمی گردد.

 

نظر شما