معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان

تمامی راه های روستایی همدان باز است

۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۷:۵۸:۱۲
کد خبر: ۵۱۱۸۵۵
تمامی راه های روستایی همدان باز است
حمید پرورش خرم گفت: تمامی راه های اصلی و فرعی در مناطق روستایی و شهری این استان باز است و عملیات برفروبی تا زمان پاکسازی کامل شریانهای اصلی و فرعی ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: تمامی راه های اصلی و فرعی در مناطق روستایی و شهری این استان باز است و عملیات برفروبی تا زمان پاکسازی کامل شریانهای اصلی و فرعی ادامه دارد.

حمید پرورش خرم افزود: با وجود ریزش برف، هیچگونه مشکلی در تردد خودروها در راه های استان گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه گزارش هایی از برخی روستا برای انجام عملیات پاکسازی اعلام شده است افزود: شهرستان نهاوند و اسدآباد بیشترین میزان ریزش برف را داشته است اما هیچ راه روستایی بسته نبوده و پاکسازی به طور کامل انجام می شود.

وی با بیان اینکه در شرایط عادی راهداران به صورت یک نوبت در راهدارخانه ها مستقر می شوند افزود: اما از شب گذشته با توجه به وجود احتمال ریزش برف، راهداران استان به صورت 2 نوبته در راهدارخانه ها مستقر شدند و از بامداد جمعه که ریزش برف آغاز شد راهداران به نمک پاشی و برف روبی راه ها پرداختند.

وی اضافه کرد:34 راهدارخانه در محورهای همدان با بیش از 530 راهدار در استان همدان فعالیت دارند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه این نهاد هر ساله خود را برای بحرانی ترین زمستان و بیشترین بارش ها آماده می کند اظهار کرد: امسال حدود 10 هزار تن نمک و حدود 40 هزار تن شن و ماسه برای عملیات راهداری خریداری شد که در حال حاضر در راهدارخانه های استان برای عملیات نمک‌پاشی و یخ زدایی در سطح راه‌های استان همدان مورد استفاده قرار می گیرند.

پرورش خرم بیان کرد: بیش از 290 دستگاه انواع ماشینهای برفروب در 34 راهدارخانه استان وظیفه برفروبی، نمک پاشی و یخ زدایی را انجام می دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز