بازدید راهنمایان جهانی گردشگری از آثار فرهنگی‌تاریخی همدان

۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۸:۱۶:۳۸
کد خبر: ۵۱۱۸۶۹
بازدید راهنمایان جهانی گردشگری از آثار فرهنگی‌تاریخی همدان
راهنمایان جهانی گردشگری در مرحله پیش سفر هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری در سفر به استان همدان از آثار فرهنگی – تاریخی و جاذبه های گردشگری این استان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، راهنمایان در سفر به استان همدان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران از نزدیک با سابقه تاریخی و تمدنی این سرزمین کهن آشنا شدند.

راهنمایان جهانی گردشگری بعد از بازدید از آثار فرهنگی – تاریخی و جاذبه های گردشگری استان های قزوین و زنجان در مرحله پیش‌سفر هفدهمین کنوانسیون راهنمایان جهانی گردشگری از جاذبه های گردشگری و تاریخی استان همدان نیز بازدید به عمل آوردند.

این گروه از راهنمایان که از کشورهای مختلف جهان در این مرحله پیش سفر هفدهمین کنوانسیون حضور داشتند از آرامگاه باباطاهر، آرامگاه  ابوعلی سینا، بنای تاریخی و مقبره استرو مرد خوای، تپه هگمتانه، موزه دفاع مقدس و گنجنامه همدان بازدید کردند.

راهنمایان جهانی گردشگری در بازدید از این آثار فرهنگی – تاریخی در همدان شکوه و عظمت فرهنگی ایران را ستودند.

هفدهمین کنوانسیون راهنمایان جهانی گردشگری شنبه نهم بهمن ماه با حضور ۳۱۴ راهنمای جهانی از ۴۹ کشور جهان در تهران برگزار خواهد شد.

راهنمایان جهانی گردشگری عصر امروز همدان را به مقصد تهران و به منظور شرکت در هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری ترک خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز