مجمع انتخابات هیئت کشتی استان همدان امروز برگزار می‌شود

۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۰۸:۲۷:۵۰
کد خبر: ۵۱۳۰۵۵
مجمع انتخابات هیئت کشتی استان همدان امروز برگزار می‌شود
علی ضمیری کامل گفت: روز دوشنبه با حضور دبیرکل فدراسیون کشتی و مدیرکل ورزش و جوانان مجمع انتخابات هیئت کشتی استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان این که مجمع انتخابات هیئت کشتی استان از ساعت 10 و نیم روز دوشنبه برگزار می‌شود اظهار داشت: به دلیل آنکه رئیس فدراسیون در این مجمع شرکت نمی‌کند بر اساس قانون  ریاست مجمع با مدیر کل ورزش و جوانان استان است و دبیر فدراسیون کشتی نایب رئیس مجمع را برعهده دارد.

وی با اشاره به این که برخی از نامزدها به صورت تلفنی انصراف خود را اعلام کرده‌اند بیان کرد: با این حال انصراف نامزدها باید به صورت مکتوب اعلام شود و چون تا به حال نامه‌ای مبنی بر انصراف نامزدی دریافت نکرده‌ایم فرض بر برگزاری انتخابات با 12 نامزد است.

سرپرست فعلی هیئت کشتی استان همدان بیان کرد: چون مجمع در زمانی برگزار می‌شود که اداره هیئت به سرپرست واگذار شده سرپرست و نایب رئیس حق رأی در این مجمع ندارند و 17 نفر صاحب رأی هستند.

ضمیری کامل افزود: در صورتی یکی از نامزدها نصف به اضافه یک رأی از کل 17 رأی مجمع را کسب کند به عنوان رئیس هیئت کشتی استان انتخاب می‌شود.

وی افزود: در غیر این صورت 2 نامزدی که بیشترین رأی را در مرحله اول به دست بیاورند به مرحله دوم می‌روند و در این مرحله نامزدی که نصف به اضافه یک رای از کل آرا را کسب کند برگزیده مجمع به عنوان رئیس هیئت کشتی استان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز