رئیس پلیس‌راه نهاوند:

اسکان ۸۰ مسافر نهاوندی در راه مانده

۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۰۸:۴۴:۰۲
کد خبر: ۵۱۳۰۷۵
اسکان ۸۰ مسافر نهاوندی در راه مانده
حمزه طائفی گفت: ۸۰ مسافر که حوالی قلعه قباد و راهدار خانه گرین گرفتار برف و کولاک شدند در مسجد روستای قلعه قباد و راهدار خانه گرین اسکان داده شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس پلیس راه نهاوند اظهار داشت: شب گذشته 5 دستگاه اتوبوس با 70 مسافر از محور نهاوند به سمت استان لرستان در حرکت بودند که به‌دلیل شرایط نامساعد جوی، بارش برف و بسته‌شدن محور نورآباد و الشتر امکان تردد برای آنها وجود نداشت و 70 مسافر این اتوبوس‌ها را در مسجد روستای قلعه قباد اسکان دادیم و پتو و  غذای گرم در اختیار این مسافران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: همچنین شب گذشته دو دستگاه خودرو از محور لرستان به سمت نهاوند در حرکت بودند که مسافران این دو خودرو نیز که 10 نفر بودند به علت گرفتار شدن در برف و کولاک در گردنه گرین، در راهدار خانه گرین اسکان داده شدند.

طائفی افزود: در همه محورهای شهرستان نهاوند برف روبی صورت گرفته است و با همکاری اداره راه مقادیر زیادی شن و ماسه در جاده‌ها ریخته شده است و در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر وضعیت همه محورهای ارتباطی شهرستان نهاوند مناسب است و بجز محور خروجی نهاوند به سمت لرستان از گردنه نورآباد، حوزه مربوط به لرستان بسته شده ولی حوزه نهاوند باز است.

طائفی بیان کرد: نیروهای پلیس راه شهرستان نهاوند به طور شبانه روزی در جاده‌های شهرستان نهاوند مستقر هستند و وسایل نقلیه را در خصوص بستن کمربند ایمنی و زنجیر چرخ کنترل می‌کنند و آماده امداد رسانی به مسافران در راه مانده هستند.

رئیس پلیس راه شهرستان نهاوند به مسدود بودن راه ارتباطی روستاهای بخش خزل اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر به علت بارش برف و کولاک جاده‌های ارتباطی پنج روستای بخش خزل که شامل روستاهای تاریک دره، سیاه دره، تپه علی، دارسیبه و امیر آباد است به طور کامل بسته شده است و تلاش برای بازگشایی جاده‌های ارتباطی این روستاها همچنان ادامه دارد.

طائفی تصریح کرد: حتی اگر راه‌های ارتباطی این روستاها باز شوند به خاطر نبود دید مناسب امکان تردد در این جاده‌ها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه برف روبی محورهای مواصلاتی شهرستان نهاوند همچنان در دست اجرا است افزود: با توجه به ادامه بارش برف به همه شهروندان توصیه می‌کنیم اگر کار ضروری ندارند به هیچ وجه در جاده‌های شهرستان نهاوند تردد نکنند و در صورت ضرورت تردد حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند و وسایل ایمنی و گرم همراه خود داشته باشند.

 

نظر شما