رئیس دانشگاه صنعتی همدان خبر داد

اجرای ۱۵ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت دهه فجر در دانشگاه صنعتی همدان

۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۰۸:۰۲:۱۸
کد خبر: ۵۱۳۵۲۵
اجرای ۱۵ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت دهه فجر در دانشگاه صنعتی همدان
نیلی از برگزاری بیش از 15 برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس دانشگاه صنعتی همدان با گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: ایام فجر انقلاب اسلامی نتیجه حرکت توده های مختلف مردم از جمله دانشجویان و نقطه شروع حرکتی تمدن ساز و جهانی در همه ابعاد خود به رهبری حضرت امام (ره) می باشد.

وی تصریح کرد: در این میان یکی از تشکیلاتی که با سازماندهی جوانان نقش بزرگی را در این زمینه ایفا می کردند تشکلات دانشجویی بود که همپای همه آحاد ملت در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی نقش خود را ایفا کرد.

رئیس دانشگاه صنعتی همدان خاطر نشان کرد: بی‌شک یکی از وظایف اصلی مسؤولان دانشگاه در حال حاضرباید تبیین مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل جوان باشد که این مهم از اهداف و رسالت اصلی دانشگاه در مباحث فرهنگی است.

وی در ادامه با اشاره به اجرای 15 برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت دهه فجر در دانشگاه صنعتی همدان گفت: نورپردازی و فضاسازی در سطح دانشگاه‌ ، حضور بر مزار شهدای گمنام ، دیدار با تعدادی از خانواده های شهدا و جانبازان دانشگاه صنعتی همدان و برگزاری نشست‌های فرهنگی، علمی، هنری از جمله برنامه‌های دهه فجر دانشگاه‌ صنعتی همدان خواهد بود.

دکتر نیلی تصریح کرد: برگزاری مسابقه آمادگی جسمانی کارکنان و دانشجویان؛ فضا سازی خوابگاه ها  و پخش شکلات وشیرینی، برپایی نمایشگاه کتاب ،ارائه کارت تخفیف و برپایی نمایشگاه عکس انقلاب از دیگر برنامه های دانشگاه صنعتی در این ایام مبارک می باشد.

رئیس دانشگاه صنعتی همدان در پایان اضافه کرد: دانشجویان دانشگاه صنعتی همدان همگام با سایر اقشار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد و بار دیگر با حضور گسترده خود با امام راحل(ره) و شهدا انقلاب اسلامی تجدید بیعت می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز