لطیفی:

قرارداد بازیکنی که شکایت کرده جعلی است؛

۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۷:۴۴:۲۷
کد خبر: ۵۱۴۰۶۳
قرارداد بازیکنی که شکایت کرده جعلی است؛
علی لطیفی گفت: کسر 6 امتیاز از این تیم به خاطر پرداخت نشدن مطالبات بازیکنی است که اصل قرار داد او جعلی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، سرمربی تیم پاس همدان در خصوص نامه فیفا مبنی بر کسر 6 امتیاز از این تیم و دلیل آن گفت: من پیش از پیوستن به تیم پاس از این موضوع اطلاعی نداشتم و قرارداد من هم یک سال و نیم است و به دنبال این هستم تا با یک برنامه ریزی صحیح و با مدیریت خوب آقای رحیمی و مسئولین فوتبال همدان، پاس را به جایگاه واقعی آن برگردانیم.

 

وی ادامه می دهد: در زمان مدیریت های قبلی قراردادی با بازیکن مورد نظر بسته می شود که ابهاماتی در آن وجود دارد. زمانی که آقای رحیمی کار خود را شروع می کنند پیگیر این پرونده می شوند و متوجه می شوند که سو استفاده هایی از این قرارداد شده است. ایشان هم بلافاصله پیگیر پرونده می شوند و با شکایتی که تنظیم می شود و بعد از انجام تحقیقات مشخص می شود که قرارداد این بازیکن جعلی است. بعد از آن موضوع را از طریق پلیس اینترپل در ایران و همینطور پلیس اینترپل در ژنو پیگیری می کنند و اکنون هم این بازیکن متواری است. 

 

لطیفی ادامه می دهد: سپس این موضوع از طریق اسدی دبیر کل فدراسیون پیگیری می شود و.نامه ای به فیفا در این خصوص ارسال می شود که فیفا جوابی به آن نمی دهد. تا اینکه چند روز گذشته نامه ای به دست ما می رسد که اگر پول بازیکن پرداخت نشود 6 امتیاز از تیم پاس کسر خواهد شد.

 

لطیفی با اشاره به این موضوع که احتمالا فیفا از جعلی بودن قرارداد خبر ندارد، می گوید: اینکه چرا هنوز جعلی بودن نامه برای فیفا مشخص نشده است هنوز معلوم نیست و این احتمال وجود دارد که با ارائه اسناد و.مدارک مربوطه، فیفا در رای خود تجدید نظر کند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز