جشن گلریزان خیران همدانی در راستای کمک به ازدواج جوان

۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۱:۰۶:۱۴
کد خبر: ۵۱۴۷۰۱
جشن گلریزان خیران همدانی در راستای کمک به ازدواج جوان
به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر سومین جشن گلریزان زوج‌های جوان در زورخانه علی میرزای همدانی برگزار شد.

اسدالله ربانی مهر با اعلام این مطلب در گفتگو با برنا اظهار کرد:  این مراسم معنوی شب گذشته در مراسمی با حضور خیران و مسئولان اجرایی استان همدان برگزار شد.

 

وی اضافه کرد: این جشن گلریزان برای سومین بار در شهرستان همدان برگزار شد و در مجموع کمک های نقدی و غیر نقدی خوبی برای زوج های جوان از سوی خیران جمع آوری شد.

 

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان تصریح کرد: در این مراسم معنوی استاندار و فرماندار همدان به ترتیب مبالغ 100 میلیون ریال و 50 میلیون ریال به سومین جشن گلریزان زوج‌های جوان همدان کمک کردند.

 

وی اضافه کرد: همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان 20 میلیون ریال و مدیرکل امور اجتماعی استاندار نیز 20 میلیون ریال به این جشن معنوی کمک کردند.

 

ربانی ادامه داد: همچنین با حضور دیگر خیران و ارائه خوب مبالغ و وسایل مورد نیاز جهیزیه در سومین جشن گلریزان زوج‌های جوان به صورت نقدی و تعدادی وسایل خرد و ست کامل جهیزیه برای کمک به زوج‌های جمع‌آوری شد.

 

ربانی مهر بیان کرد: مجمع خیران ازدواج از سال گذشته با هدف یک اقدام فرهنگی ماندگار توسط دستگاه ورزش استان در همه شهرستانها آغاز بکار کرده است و هم اکنون دو مجمع خیران نهاوند و همدان عملکرد خوبی در راستای کمک به امر ازدواج داشته اند و در اولین و دومین جشن گلریزان مجمع خیرین شهرستان همدان شاهد کمک های خوب خیرین به زوج جوان بوده ایم .

 

وی خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل این مجمع خیران ترویج فرهنگ ازدواج آسان و پایدار است و به صورت مردمی اداره می شود.

 

گفتنی است در این مراسم ورزشکاران هیأت ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای به اجرای حرکات نمایشی پرداختند و بعداز هر کمک نیز صدای زنگ و ضرب زورخانه به صدا درمی‌آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز