رئیس ستاد انتخابات همدان:

رویکرد کلی ما برگزاری یک انتخابات سالم و شفاف است

۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۱:۳۲:۲۶
کد خبر: ۵۱۹۶۴۹
رویکرد کلی ما برگزاری یک انتخابات سالم و شفاف است
محمدابراهیم الهی تبار افزود: رویکرد کلی مجریان انتخابات برگزاری یک انتخابات سالم، شفاف، دخالت نکردن کسانی که مجاز نیستند و تشویق به حضور در پای صندوق های رای با هدف شکل گیری انتخابات حداکثری به عنوان نماد جمهوریت نظام ، است

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان ، رئیس ستاد انتخابات استان همدان در دومین نشست ستاد انتخابات استان همدان گفت: علت محور و ملاک قرار گرفتن قانون، جامعیت آن است.

وی یادآوری کرد: عمل به قانون در انتخابات گذشته موجب شد که این استان در تمام شاخص ها برتر شناخته شود به گونه ای که پس از برگزاری انتخابات موردی شکایت از روند اجرای انتخابات وجود نداشت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان تصریح کرد: دست اندرکاران انتخابات مکلف به اجرای انتخابات در راستای حقوق شهروندی و دیدگاه های رئیس جمهوری و دولت هستند ضمن اینکه ابلاغ سیاستهای کلی انتخابات از سوی مقام معظم رهبری تقویت کننده روند اجرای این دوره از انتخابات شد.

الهی تبار افزود: رویکرد کلی مجریان انتخابات برگزاری یک انتخابات سالم، شفاف، دخالت نکردن کسانی که مجاز نیستند و تشویق به حضور در پای صندوق های رای با هدف شکل گیری انتخابات حداکثری به عنوان نماد جمهوریت نظام ، است.

وی خواستار استفاده از همه ظرفیتهای این استان در انتخابات به عنوان فرایندی ملی شد و بر تکلیف همه دستگاهها در این زمینه تاکید کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت فرایند آموزش در انتخابات، از افراد با تجربه در زمینه آموزش استفاده شده چون معتقدیم به هر میزان در زمینه آموزش هزینه شود هزینه های انتخابات کمتر می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز