برق ۸۰ روستا در همدان قطع است

پارگی خط ۶۳ کیلوولت پست برق بهمن ملایر

۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۲۰:۵۹
کد خبر: ۵۲۰۸۲۷
پارگی خط ۶۳ کیلوولت پست برق بهمن ملایر
تیموری از قطع برق 80 روستا در استان به دلیل بارش برف در روز گذشته خبر داد و گفت: پارگی خط 63 کیلوولت پست برق بهمن در سه‌راهی بروجرد به ملایر باعث بروز مشکل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه امروز حادثه‌ای روی یکی از خطوط برق رخ داد، اظهار کرد: یک مورد پارگی خطوط برق در خط 63 کیلوولت رخ‌ داده که مربوط به پست برق بهمن سه‌راهی بروجرد به ملایر است.

وی با اشاره به اینکه این اتفاق مقداری خاموشی را گسترده می‌کند، از تلاش برای رفع مشکل خبر داد و گفت: هم‌اکنون برق 80 روستا در استان همدان بر اثر بارش برف قطع شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه 30 اکیپ اجرایی در حال انجام کار هستند تا برق‌ روستاها وصل شود، بیان کرد: 11 خط 20 کیلوولت که برق 80 روستا را تأمین می‌کنند، دچار مشکل شده‌اند که با اقدامات انجام‌شده به‌زودی این 11 خط وارد مدار می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان تویسرکان پنج روستا دچار قطعی برق شده‌اند، افزود: پنج روستا در نهاوند و یک روستا در مسیر ملوسان برق ندارند.

تیموری با اشاره به اینکه برق این 80 روستا تا پایان امروز به‌شرط وجود راه دسترسی وصل خواهد شد، افزود: وصل کردن برق برخی مشترکان ملایر با توجه به مشکلات رخ‌داده ممکن است سه روز طول بکشد.

وی با اشاره به اینکه امروز صبح تمام خطوط 20 کیلوولت شهر ملایر دارای برق بودند، افزود: اکیپ‌ها در حال رفع مشکل برق‌رسانی بودند که به دلیل پارگی یکی از خطوط برق، دوباره مشکل ایجاد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در رابطه با تعمیر 6 دکل برق افتاده در ملایر، تصریح کرد: تعمیر این دکل‌ها به برق منطقه باختر بستگی دارد که نسبت به تعمیر به موقع آن اقدام خواهد شد.

 

نظر شما