رقابت ۱۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات علمی سازمان بسیج دانش‌آموزی همدان

۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۷:۴۱:۰۳
کد خبر: ۵۲۱۷۳۶
رقابت ۱۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات علمی سازمان بسیج دانش‌آموزی همدان
امیدی ساکت عنوان کرد: پنجشنبه، ۲۸ بهمن‌ماه همزمان با سراسر کشور، آزمون مسابقه علمی با حضور ۱۰ هزار دانش‌آموز در دو مقطع ابتدایی و راهنمایی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار کرد: پنجشنبه، ۲۸ بهمن ماه همزمان با سراسر کشور، آزمون مسابقه علمی با حضور ۱۰ هزار دانش آموز در دو مقطع ابتدایی و راهنمایی در  سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این ماراتن علمی، که فردا رأس ساعت هشت و نیم صبح در مدارس طالقانی، مدرسه امام خمینی(ره)، شاهد ابن سینا و مدارسی که دارای سالن‌های با ظرفیت ۲۰۰ نفر هستند برگزار خواهد شد، ۱۰ هزار دانش آموز در دو مقطع دختران و پسران به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت و با توجه به گستردگی این برنامه، این مسابقه در مناطق مختلف استان نیز برگزار خواهد شد.

امیدی ساکت، هدف از برگزاری این مسابقه علمی را روشن شدن وضعیت علمی و تحصیلی دانش آموزان، کمک به خانواده‌ها جهت دستیابی آسان‌تر به نقاط قوت و ضعف تحصیلی فرزندانشان، تمرین در یک رقابت کشوری، ایجاد انگیزه برای تقویت مطالعه در میان دانش آموزان، ایجاد آمادگی در دانش آموزان پایه ششم برای آزمون مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان عنوان کرد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان ادامه داد: این مسابقه برگرفته از اندوخته‌های علمی پنج ماهه پایانی سال تحصیلی شامل مهر تا بهمن ماه دانش آموزان است و برگزیدگان بخش شهرستانی، استانی و کشوری در پایان مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز