تشیع پیکر جانباز دفاع مقدس عربعلی احمدوند در نهاوند

۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۰۸:۰۶:۱۵
کد خبر: ۵۲۱۷۷۰
تشیع پیکر جانباز دفاع مقدس عربعلی احمدوند در نهاوند
پیکر عربعلی احمدوند ، رزمنده و جانباز 8 سال دفاع مقدس امروز بر روی دستان مردم نهاوند تشیع و در گلزار شهدای روستای زرامین سفلی در کنار دیگر همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان ، عربعلی احمدوند متولد 1330 در روستای زرامین سفلی نهاوند است که در 8 سال دفاع مقدس بیش از 60 ماه در مناطق مختلف عملیاتی از خود رشادت های فراوانی نشان داده است .

وی در عملیات آزاد سازی فاو با انهدام بیش از 80 تانک و نفربر دشمن به شکارچی تانک معروف می شود .

وی پس از پایان جنگ بدون تلاش برای حضور و استخدام در ادارات به دنبال کار و فعالیت کشاورزی می رود و هر چه از طرف آشنایان ، بستگان ، همرزمان و مسولان برای دریافت حقوق و مزایا تحت فشار قرار می گیرد همه آن درخواست ها را رد کرده و می گوید برای رضای خدا به جبهه رفته است .

مرحوم عربعلی احمدوند که در چند مرحله با مجروح شدن تا مرز شهادت پیش می رود بر اثر صداهای ناشی از پرتاب آر پی چی دچار افت شنوایی و جانباز می شود .

وی در سال 83 با تکمیل پرونده درمانی اش تحت پوشش و مداوا از طریق بنیاد شهید قرار می گیرد و همیشه از این وضعیت ابراز نارضایتی می کرده که هدفش از حضور در جبهه دریافت حقوق نبوده است.

جانباز مرحوم احمدوند روز سه شنبه بر اثر شدت جراحات ناشی از بیماری داخلی دچار ایست قلبی شده و جان به جان آفرین تسلیم کرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز