رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای شهر همدان:

سرمایه گذاری شهرداری همدان در اجرای فیبرنوری گامی در جهت رسیدن به شهر الکترونیک است

۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۶:۳۲
کد خبر: ۵۲۲۶۴۶
سرمایه گذاری شهرداری همدان در اجرای فیبرنوری گامی در جهت رسیدن به شهر الکترونیک است
تبریزی تاکید کرد: سرمایه گذاری شهرداری همدان در اجرای فیبرنوری گامی در جهت رسیدن به شهر الکترونیک است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان،  رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای شهر همدان:در جلسه کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان با بیان اینکه مدیریت شهری مسئولیت ارائه انواعی از خدمات شهری و عمومی به جامعه شهری را بر عهده دارد، اظهار داشت: این امر مستلزم به کارگیری روش‌های نوین مدیریت شهری است و شهرها محل استقرار هر پدیده نوین و جایگاهی برای پیشبرد فناوری و توسعه به حساب می‌آیند.

وی افزود: در عصر حاضر استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله مهمترین ابزارهایی است که می‌تواند در ایفای نقش مدیران شهری و ارائه خدمات در اختیار مدیریت شهری قرار گیرد.

تبریزی تصریح کرد: امکاناتی که فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطاتی برای شهرداری فراهم می‌آورد، تلاش مدیران شهری را در استفاده بیشتر از این امکانات افزایش می‌دهد و استفاده مفید و موثر از فناوری اطلاعات، ارتباطات و کاربردهای آن در مدیریت شهری است؛ بنابراین آنچه مهم است به طور عینی تر و صریح تر تاثیر آن بر توسعه و مدیریت شهری است.

وی عنوان کرد: مشارکت شهرداری در امر سرمایه‌گذاری فیبرنوری اقدام ارزشمندی است که در امر خدمت رسانی بهتر به شهرندان بسیار حائز اهمیت است .

تبریزی حذف سفرهای درون شهری و کاهش ترافیک، عدم ارتباط چهره به چهره و ارتباط از راه دور، جلوگیری از فساد مالی، جلوگیری از تبعیض و رانت و ارائه خدمات آسان و سریع را از مزایای بهره‌گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات برشمرد و گفت: شهرداری همدان در حوزه فناوری الکترونیک موفق عمل کرده است و برای ورود در امر اجرای فیبر نوری هم باید با توجه به مسائل امنیتی تمامی جوانب را در نظر بگیرد.

وی تاکید کرد: در سرمایه‌گذاری در اجرای فیبر نوری باید از افراد با توان و ظرفیت بالا استفاده شود چراکه با دنیای ارتباطات الکترونیکی مواجه بوده و برای این امر ابتدا باید فراخوان آن منتشر سپس گزارش نتیجه کار به شورا ارائه شود.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان در ادامه به مصوبه احداث بیمارستان تخصصی مغز و اعصاب با کمک پرفسور سمیعی در همدان اشاره کرد و گفت: تحقق این امر در استان همدان اتفاق مبارکی است که می‌توان غرب کشور را پوشش دهد.

تبریزی بیان کرد: اقدامات لازمی که باید در شهرداری برای بیمارستان تخصصی مغز و اعصاب انجام می‌شد صورت گرفته و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و می‌طلبد دیگر ارگان‌ها و ادارات مربوط در این خصوص به وظایف خود عمل کنند و استاندار همدان نیز به عنوان مدیر ارشد استان جهت ترغیب دستگاه های اجرایی مربوطه وارد شود.

وی تاکید کرد: شوراو شهرداری همدان مجدانه پیگیر احداث این بیمارستان بوده و آمادگی کمک در این زمینه را دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز