کاهش ۱۲ درجه دما تا روز دوشنبه در همدان

۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۸:۲۲
کد خبر: ۵۲۲۶۵۸
کاهش ۱۲ درجه دما تا روز دوشنبه در همدان
نادر پیرتاج گفت: با ریزش هوای سرد به نیمه شمالی کشور دمای نقاط مختلف این استان از امروز تا صبح دوشنبه بین 6 تا 12 درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ کارشناس هواشناسی گفت: آسمان استان همدان تا 24 ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، در برخی از نقاط نیمه ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می شود و این پدیده تا چند روز آینده ادامه دارد.

وی  افزود: جوی پایدار و هوایی آفتابی برای استان پیش بینی می شود و از روز دوشنبه درجه به درجه دما روند افزایشی خواهد داشت.

پیرتاج اضافه کرد: کمینه دمای هوای همدان 9 درجه سانتیگراد زیر صفر و بیشینه دمای این شهر چهار درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

 سردترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته گل تپه با 14 درجه سانتیگراد زیر صفر و گرمترین نقطه استان، نهاوند با 6 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

پیرتاج با بیان اینکه بارش های شب گذشته در همدان به طور میانگین 15 سانتیمتر، تویسرکان 25 سانتی متر و سایر نقاط نیز به طور میانگین 10 سانتی متر گزارش شده است گفت: با بارش های خوب چند روز گذشته در همدان کاهش بارندگی در این شهر از 37 درصد به 10 درصد رسیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز