شهردار همدان:

اهداف زیست محیطی کشور باید بر پایه توسعه انرژی های پاک باشد

۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۷:۴۹
کد خبر: ۵۲۳۶۸۸
اهداف زیست محیطی کشور باید بر پایه توسعه انرژی های پاک باشد
سیدمصطفی رسولی با بیان اینکه اهداف زیست محیطی کشور باید بر پایه توسعه انرژی های پاک باشد گفت:معیار زیست محیطی شهرهای کشور نباید متکی بر توسعه فضای سبز باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نخستین همایش ملی شهر پایدار روز دوشنبه با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان محیط زیست کشور، استاندار همدان و تنی چند از مسئولان اجرایی این استان در سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

شهردار همدان در نخستین همایش ملی شهر سبز پایدار اظهار کرد: توجه جدی به مدیریت پسماند، برنامه ریزی در راستای کاهش آلاینده های حمل و نقل درون شهری و ایجاد باغ شهر می تواند در رسیدن به اهداف کلان زیست محیطی کمک شایانی داشته باشد.

وی بیان کرد: در همین راستا نیاز به سرمایه گذاری های داخلی و خارجی وجود دارد که شهرداری توانسته در حوزه های مختلف به ویژه انرژی های پاک نسبت به جذب سرمایه گذار اقدام کند.

رسولی، احداث سه نیروگاه های خورشیدی 7 مگاواتی در جنب فرودگاه همدان را یکی از برنامه های اجرایی شهرداری همدان در راستای توسعه انرژی های پاک در این شهر عنوان کرد و افزود: این نیروگاه از سوی 2 شرکت ایرانی آلمانی احداث خواهد شد .

وی درخصوص اهداف برگزاری همایش ملی شهر سبز پایدار گفت: ارتقای سلامت شهروندان با ایجاد شهرسبز پایدار مهمترین هدف این همایش است و مقاله های علمی پژوهشی در همین راستا تولید شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز