۵۰ راهنمای گردشگری در ایام نوروز در همدان

۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۸:۲۸:۰۱
کد خبر: ۵۲۶۵۲۴
۵۰ راهنمای گردشگری در ایام نوروز در همدان
علی خاکساراز فعالیت ۵۰ راهنمای گردشگری نسبت به راهنمایی مسافران در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ معاون گردشگری میراث فرهنگی استان همدان گفت: با توجه به اینکه همدان شهر گردشگری است و شاهد ورود مسافران نوروزی هستیم 50 راهنمای گردشگری ویژه ایام نوروز نسبت به راهنمایی مسافران فعالیت می کنند.

وی اظهار داشت: 10 راهنمای گردشگری در سه نقطه از تپه هگمتانه اعم از کلیسا، تپه باستانی و موزه به صورت شیفتی در ایام تعطیلات نوروز مستقر می شوند.

خاکسار تصریح کرد: همچنین در گنبدعلویان، برج قربان، آرامگاه باباطاهر، بوعلی، گنج نامه و باغ موزه دفاع مقدس راهنمایان گردشگری حضور می یابند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان همدان اظهار داشت: درصدد هستیم که از وجود راهنمایان گردشگری در مسجد جامع ، میدان امام خمینی(ره) و مجموعه بازار بهره ببریم تا مسافران را بیش از پیش با سبقه تاریخی و فرهنگی همدان آشنا کنند.

خاکسار با بیان اینکه راهنمایان گردشگری در اتوبوس های گردشگری هم حضور دارند گفت: راهنمایان گردشگری با لباس های متحدالشکل در سطح شهر همدان حضور می یابند تا بافت تاریخی این شهر را به مسافران معرفی کنند.

وی افزود: در سال گذشته یک میلیون و 700 هزار نفر وارد همدان شدند که 190 هزار نفر شبانه روزی در مراکز اقامتی استان اسکان داده شدند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان همدان بیان کرد: با توجه به اینکه در زمستان امسال شاهد بارش نزولات آسمانی بودیم انتظار می رود که در تعطیلات نوروزی همدان دارای آب و هوای متبوع و گرمی باشد و پیش بینی می شود از افزایش دو برابری مسافران نوروزی برخوردار باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز