سرمربی شهرداری همدان:

اگر از تیم ما حمایت شود مقتدرانه به لیگ یک صعود می کنیم/خدا نگاهی ویژه به تیم شهرداری دارد

۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۸:۱۳:۲۶
کد خبر: ۵۲۷۱۲۴
اگر از تیم ما حمایت شود مقتدرانه به لیگ یک صعود می کنیم/خدا نگاهی ویژه به تیم شهرداری دارد
هادی گل محمدی گفت: اتحاد و همدلی رمز موفقیت تیم ما است و امیدواریم با جذب چند بازیکن جدید و حمایت مسئولان بتوانیم راهی لیگ دسته اول شویم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار برنا با اعلام این مطلب افزود: در دور مقدماتی 80  درصد تیم شهرداری را نیروهای بومی تشکیل می دادند و در برخی از مسابقات با نه بازیکن بومی راهی مسابقات می شدیم.

 

وی اضافه کرد: در نیم فصل اول و دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور توانستیم قهرمان شویم و سه هفته زودتر راهی دور بعد مسابقات شویم که نشان از اقتدار تیم ما دارد.

 

گل محمدی گفت: مشکلات مالی در تمامی تیم ها وجود دارد اما ما با کمترین مبلغ قرارداد راهی مسابقات شدیم و امیدواریم مسئولان شورای شهر و شهردار از این تیم حمایت کنند.

 

وی با اشاره به جدایی چند بازیکن از این تیم گفت: در نیم فصل چند بازیکن از ما شدند اما خوشحالیم که توانستیم بازیکنان خوبی مانند پیمان حشمتی را پرورش دهیم و این بازیکن را به لیگ برتر کشور معرفی کنیم ولی باید به دنبال ترمیم نقاط ضعف خود باشیم.

 

سرمربی شهرداری همدان یادآور شد: استعداد های خوبی در فوتبال همدان حضور دارند اما با توجه به تعطیلی لیگ های پایه میدان کمتری به آنها داده می شود ولی ما توجه ویژه ای به جوانان داریم و قطعا در آینده شش الی هفت بازیکن را به لیک برتر کشور معرفی می کنیم.

 

وی افزود: قبل از آغاز مسابقات به شاگردانم گفتم خدا همین نزدیکی هاست و هر آنچه که عزت و سربلندی نصیب تیمش شده برپایه این است که خداوند ما را ویژه دوست دارد و همیشه شکرگذار پروردگار الهی باید بود.

 

هادی گل محمدی اظهار کرد:  قبل از هر بازی به همراه شاگردانم و سایر اعضای تیم به گلزار شهدا می رویم و سپس با انرژی بالقوه از تجدید میثاق با آرمان های شهدای والامقام برای کسب موفقیت وارد میدان شویم.

 

وی  اظهار کرد: در این دو سال 50 بازی انجام دادیم که حاصل آن تنها چهار باخت بوده که  این نتیجه عالی مرهون تلاش و کوشش اعضای تیم است

 

وی خاطرنشان کرد: اطمینان دارم اگر از تیم ما حمایت شود با این روند مقتدرانه صعود می کنیم و ما هدفگذاری کرده ایم و بازیکنانی را پرورش می دهیم که حرف های زیادی برای گفتن دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز