٥٧ میلیارد ریال برای هتلینگ بیمارستان‌های تامین اجتماعی همدان اختصاص یافت

۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۸:۴۶:۰۲
کد خبر: ۵۲۷۷۶۵
٥٧ میلیارد ریال برای هتلینگ بیمارستان‌های تامین اجتماعی همدان اختصاص یافت
علیرضا صفری گفت: اجرای هتلینگ بیمارستان‌ها یکی از آیتم‌های مهم طرح تحول نظام سلامت بود که در این زمینه ٥٧ میلیارد ریال اعتبار برای هتلینگ بیمارستان‌های تامین اجتماعی این استان اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیر درمان تامین اجتماعی همدان در جریان بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی غرضی ملایر اظهار کرد: از این میزان اعتبار بیش از ٣٠ میلیارد ریال برای بیمارستان آتیه همدان و ٢٦٦ میلیارد ریال برای بیمارستان غرضی ملایر در نظر گرفته شد.

وی افزود: در حال حاضر هتلینگ این دو بیمارستان در حال اجراست و نوسازی و تجهیز بخش‌های مختلف در سال ٩٦ به اتمام می‌رسد.

صفری ادامه داد: هم‌اکنون ٢٨٦ تخت فعال و ٧٠٠ هزار بیمه شده تامین اجتماعی در استان همدان وجود دارد و این استان از نظر تعداد تخت فعال در جایگاه چهارم کشوری و از نظر تعداد بیمه شده‌ها در جایگاه ٢٢ کشوری قرار گرفته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در اجرای طرح تحول نظام سلامت همکاری خوبی کرده است، گفت: در این راستا در جذب پزشک در رشته‌های مختلف شرایط بسیار خوبی داریم.

وی بیان کرد: جذب ٦٦ پزشک در رشته‌های مختلف عمومی و تخصصی و داروساز در کل استان همدان از ثمره‌های طرح تحول نظام سلامت است.

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان با بیان اینکه هر یک از بیمارستان‌های آتیه همدان و غرضی ملایر به سه دستگاه آمبولانس تجهیز شده‌اند، گفت: ناوگان آمبولانس در کل استان به روز است و کیفی‌سازی خدمات و ارتقای سطح رضایت‌مندی مردم برای مجموعه درمان استان همدان در اولویت قرار دارد.

صفری ادامه داد: بخش عمده‌ای از هتلینگ این بیمارستان به اتمام رسیده و سی تی اسکن بیمارستان دکتر غرضی نیز تا پایان سال جاری خریداری و در اوایل سال ٩٦ راه‌اندازی می‌شود.

وی گفت: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه، دو میلیون و ٤٥٠ نفر به بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و مراکز پلی‌کلینیک سازمان تامین اجتماعی استان همدان مراجعه کردند که از این تعداد ٦٣٢ هزار و ٧٨٦  مراجعه مربوط به بیمارستان غرضی ملایر است.

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان افزود: در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت ٦٦ پزشک در بخش درمان تامین اجتماعی استان همدان جذب شد که از این تعداد ٢٢ پزشک در بیمارستان آتیه همدان و ٢٥ پزشک در بیمارستان غرضی ملایر جذب شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز