معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد

تشدید برخورد با عرضه کنندگان قلیان

۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۰:۲۱
کد خبر: ۵۳۰۵۷۶
تشدید برخورد با عرضه کنندگان قلیان
دکتر جلال‌الدین امیری با تاکید بر تشدید برخورد با عرضه کنندگان قلیان گفت: گروه بهداشت محیط معاونت امور بهداشتی دانشگاه برخورد قاطع با عرضه کنندگان قلیان خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این طرح 13 هزار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح شهرها و 470 مجتمع بین راهی تحت نظارت قرار می گیرند.

وی اظهار کرد: 138 بازرس بهداشت محیط در قالب 18 تیم بازرسی از ساعت 8 صبح تا 10 شب بر بهداشت مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی نظارت دقیق خواهند داشت.

وی اضافه کرد: طرح سلامت نوروزی تا 15 فروردین سال آینده اجرا می‌شود و تیم ‌های نظارتی در شهرستان‌های همدان، ملایر، نهاوند و اسدآباد به صورت شبانه هم فعال هستند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان خاطرنشان کرد: مکان های بین راهی حداقل چهار بار و سالن ها و رستوران های پذیرایی و سامانه‌ های آبرسانی حداقل یک بار در طول اجرای برنامه مورد بازرسی قرار می گیرند.

وی افزود: تامین سلامت مسافران و شهروندان در ایام نوروز مهمترین هدف در اجرای طرح سلامت نوروزی است و پیشنهادات و شکایت های مردمی نیز به صورت شبانه‎روزی از طریق سامانه بهداشت 190 دریافت و توسط کارشناسان در اسرع وقت مورد پیگیری قرار می گیرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر تشدید برخورد با عرضه کنندگان قلیان گفت: گروه بهداشت محیط معاونت امور بهداشتی دانشگاه برخورد قاطع با عرضه کنندگان قلیان خواهد داشت.

امیری بیان کرد: جمع‎آوری قلیان از مراکز سربسته در قالب طرح هایی اجرا داریم و سال آینده با جدیت بیشتری ادامه می ‌یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز