مدیرکل طرح های ملی وزارت ورزش و جوانان

آسیب‌های اجتماعی کشور را نمی‌توان با فعالیت‌های دولتی مهار کرد

۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۲:۴۴
کد خبر: ۵۳۲۳۱۵
آسیب‌های اجتماعی کشور را نمی‌توان با فعالیت‌های دولتی  مهار کرد
طلایی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی کشور را نمی‌توان با فعالیت‌های دولتی و بودجه‌های دولتی مهار کرد، گفت: برای موفقیت در این زمینه باید از ظرفیت نیروی‌های مردمی و جوانان تکیه کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل طرح های ملی وزارت ورزش و جوانان در ستاد ساماندهی امور جوانان که ظهر امروز در استانداری همدانبرگزار شد، تصریح کرد: در شرایط فعلی کشور که تمرکز مدیران بر اقتصاد مقاومتی، سازندگی وکار و تلاش است، صرفا با تصویب قوانین و بودجه‌های دولتی نمی‌توان به این فعالیت‌ها دست یافت مگر اینکه از ظرفیت جوانان بهره‌گیری شود.

وی خاطرنشان کرد: حضور فعال و اثربخش جوانان برای توسعه کشور در صورتی محقق خواهد شد که به آنها بها داده شود و آنها را در بطن کار‌ها قرار دهیم.

طلایی با تاکید بر اینکه باید بستر و زمینه حضور جوانان در عرصه‌های مختلف در جامعه فراهم شود، یادآور شد: تا زمانی که بودجه و مجوز همه فعالیت‌ها در دست مدیران قرار دارد توسعه کشور محقق نخواهد شد.

وی تاسیس خانه‌های جوانان را یکی از عوامل مهم ایجاد بستر لازم برای حضور جوانان در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری خواند و تصریح کرد: این خانه‌ها نباید رویکرد دولتی به خود بگیرند بلکه مراکز رشد فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی جوانان خواهند بود.

مدیر کل طرح‌های ملی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: ایده آفرینی، فراگیری مهارت‌های اجتماعی و زندگی، مسئولیت پذیری در خانواده و محیط اجتماعی باید رویکرد اصلی خانه جوانان باشد.

وی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی کشور را نمی‌توان با فعالیت‌های دولتی و بودجه‌های دولتی مهار کرد، گفت: برای موفقیت در این زمینه باید از ظرفیت نیروی‌های مردمی و جوانان تکیه کرد.

طلایی در پایان با اشاره به کهن شهر تاریخی همدان، تصریح کرد: با توجه به بافت تاریخی و گردشگری مناسب این شهر، اداره کل ورزش و جوانان در حوزه فراغت جوانان باید ورود بیشتری داشته باشد چراکه ظرفیت‌های لازم در این استان فراهم است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز