امام جمعه ملایر:

صنعت مبل و منبت به طور قطع یک از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی است

۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۷:۳۸:۰۴
کد خبر: ۵۳۵۱۴۵
صنعت مبل و منبت به طور قطع یک از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی است
حجت الاسلام محمدباقر برقراری گفت: صنعت مبل و منبت به طور قطع یک از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی است که تقویت و رونق این صنعت در این شهرستان تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب را به همراه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، امام جمعه ملایردر شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملایر خواستار رونق بیشتر شهرک مبل و منبت این شهر شد و اظهار کرد: با توجه به اینکه هنر مبل و منبت بومی این شهرستان است، همه مسئولان و فعالان این رشته باید با استفاده از این صنعت برای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی و رونق اقتصاد شهر تلاش کنند.

وی افزود: علاوه بر مبل و منبت، برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در این شهرستان می توان به سمت تولید گیاهان دارویی، محصولات کم آب بر همچون زعفران و تولید بالای صنایع دستی حرکت کرد.

وی بر لزوم فرهنگ سازی در زمینه اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و ادامه داد: تریبون نماز جمعه ملایر در اختیار مدیران این شهرستان در راستای ارایه گزارش عملکرد آنها در حوزه اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه مردم باید از نزدیک در جریان گفتمان سازی و فرهنگ سازی در زمینه تحقق شعار سال قرار گیرند بیان کرد: چنانچه کاستی هایی در زمینه اقتصاد مقاومتی رخ داده، باید سال آینده جبران شود.

وی همچنین خواستار ارایه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی و آماده سازی شهر در آستانه سال جدید شد و گفت: خدمات دهی مطلوب، شاخص و جایگاه شهرستان را ارتقا می دهد.

امام جمعه ملایر با تاکید بر اینکه باید با برنامه ریزی منسجم، نگاه مهمانان و مسافران نوروزی را به شهرستان رشد دهیم افزود: در جشن ها و آیین های نوروزی باید حرمت ها و شئونات اسلامی به طور کامل رعایت شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز