نماینده مجمع موسسات قرآنی

نام تالار قرآن به نام شهرداری سبب جریحه‌دارشدن عواطف فعالان قرآنی شده است

۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۷:۵۷:۴۳
کد خبر: ۵۳۵۱۶۰
نام تالار قرآن به نام شهرداری سبب جریحه‌دارشدن عواطف فعالان قرآنی شده است
جواد صدیق بیان کرد: تالار قرآن به نام قرآن پایه گذاری شده و بودجه آن نیز به اسم قرآن گرفته شد اما حالا به اسم دیگر نامگذاری شده و سبب جریحه‌دارشدن عواطف فعالان قرآنی شده است که لازم است این مهم نیز مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نماینده مجمع موسسات قرآنی با تشریح مشکلات فعالان این عرصه بیان کرد: با توجه به هجمه گسترده دشمن در حوزه فرهنگ لازم دیدیم که کارهای گسترده‌ای را در حوزه قرآنی برای مقابله با توطئه  دشمنان انجام دهیم.

وی افزود: تربیت 250 معلم برای آموزش قرآن با استفاده از نیروهای بومی در روستاها و برگزاری همایشهای آموزشی- توجیهی به منظور بازآموزی و ارتقا سطح مربیان از مهمترین اقدامات ما در این عرصه است.

جواد صدیق با اشاره به لزوم تفکیک مسابقات قرآنی شهری و روستائی تصریح کرد: متاسفانه در دوسال گذشته موسسات قرآنی فعال در استان همدان برای انجام فعالیت های قرآنی خود هیچ گونه بودجه‌ای را دریافت نکرده‌اند که انتظار داریم در سال آینده به این موضوع توجه شود.

وی بیمه نبودن فعالان قرآنی استان را از دیگر مشکلات موجود برشمرد و گفت: تشکیل صندوق حمایت از فعالان قرآنی و تامین و تجهیز موسسات قرآنی از دیگر درخواست های فعالان قرآنی استان همدان از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

نماینده مجمع موسسات قرآنی با اشاره به تغییر نام "تالار قرآن" به نام مرکز "همایش‌های بین المللی شهرداری همدان و تالار قرآن" بیان کرد: تالار قرآن به نام قرآن پایه گذاری شده و بودجه آن نیز به اسم قرآن گرفته شد اما حالا  به اسم دیگر نامگذاری شده و سبب جریحه‌دارشدن عواطف فعالان قرآنی شده است که لازم است این مهم نیز مورد توجه قرار گیرد.

 

نظر شما