از فعالان فرهنگی منطقه دو شهرداری همدان تجلیل شد

۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۸:۴۱:۴۹
کد خبر: ۵۳۶۴۸۳
از فعالان فرهنگی منطقه دو شهرداری همدان تجلیل شد
آئین تجلیل از فعالان فرهنگی منطقه دو شهرداری همدان با حضور مدیرکل سیاسی و اجتماعی استانداری همدان و اعضای شورای شهر در تالار قرآن برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیر منطقه ۲ شهرداری همدان در این خصوص افزود: با توجه به ضرورت برنامه‌ریزی دقیق و منطقی و همچنین لزوم بررسی آثار و اقدامات فرهنگی برای دقیق شدن در فعالیت‌ها، تمامی برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ شهرداری توسط متخصصان امر و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در رشته‌های مرتبط ارزیابی شده و تأثیر انجام آن بررسی می‌شود.

 

وی با بیان اینکه انجام ارزیابی‌های اجتماعی در اقدامات فرهنگی از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: لزوم فرهنگ‌سازی مناسب در شهرها، محدودیت‌های منابع مالی و رعایت اصل صرفه جویی در استفاده از بیت المال از دلایل ارزیابی اجتماعی برنامه‌های فرهنگی است.

 

ابرارخرم اظهار داشت: اگر تأثیر پروژه‌های فرهنگی در جامعه روشن و مشخص باشد برنامه‌ها دقیق‌تر و به صورت هدفمند اجرا می‌شود و خوشبختانه شهرداری منطقه 2 در اجرای برنامه های فرهنگی پیشتاز است.

 

وی افزود: در همین راستا مدیریت اجتماعی، فرهنگی و گردشگری منطقه ۲ اساس و پایه فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را بر تأثیرات اجتماعی روی جامعه هدف در بین شهروندان گذاشته است.

 

مدیر منطقه ۲ شهرداری همدان گفت: پرداختن به تأثیرات اجتماعی برنامه‌های فرهنگی و بررسی جوانب آن از اولویت‌های اول کارهای فرهنگی است که موجب ایجاد انگیزه برای فعالیت بیشتر در آن حوزه می‌شود.

 

ابرارخرم گفت: مردمی تشکل‌های مردمی حلقه واسط بین مردم و مسوولان هستند و می‌توان خرد جمعی و بهره‌برداری و بهره‌وری را از آن شاهد بود.

 

مدیر فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شهرداری منطقه 2 همدان نیز یکی از اهداف شهرداری منطقه 2 را افزایش مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی در حوزه‌‌های مختلف دانست و افزود: در سال 94 ، 52 سازمان مردم نهاد با این منطقه ارتباط داشتند که از همکاری و مساعدت آنها بهره‌مند شدیم.

 

سید مصطفی موسوی به برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در سالی که گذشت، اشاره کرد و افزود: نمایشگاه‌های مختلف از جمله نمایشگاه عکس و اسناد، نمایشگاه عکس و اسناد دفاع مقدس، نمایشگاه نقاشی و آثار توان‌یابان، نمایشگاه مدرسه انقلاب و دانش‌آموز انقلابی، نمایشگاه عکس کوچ با رویکرد گردشگری و از شهروندان منطقه 2 در هفته دفاع مقدس از باغ موزه بازدید کردند.

 

وی اضافه کرد: همایش مقابله با آسیب اجتماعی، همایش نقش گردشگری در سلامت روان، جشنواره هنرهای انقلابی و دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های شهرداری منطقه 2 بود که با توجه به نقش مهم دانش‌آموزان و ترویج آموزش‌های شهروندی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در شورای شهر دعوت شد تا در معاونت فرهنگی نیز کارهایی انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز