مدیرکل امور اقتصادی و دارایی همدان

مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در استان همدان مستقر شده است

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۸:۰۳:۰۷
کد خبر: ۷۷۵۶۲۸
مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در استان همدان مستقر شده است
سیدناصر محمودی از استقرار مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در استان همدان خبر داد و افزود: این مرکز به منظور استقرار و ساماندهی مناسب و عملی در راستای حمایت، تسهیل و تسریع در امور سرمایه گذاری تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان در نشست تخصصی سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی همدان با سرمایه‌گذاران و اعضای وابسته به سازمان جهانی گردشگری اظهار کرد: بنا بر پیشنهاد اعضا؛ سرمایه‌گذاران داخل استان و کشور گفت‌و‌گوی دوجانبه را در مورد موضوعات مشترک و مورد علاقه خواهند داشت و بر این اساس فضای بین‌المللی فراهم شده است.

وی افزود: رویکرد چهلمین اجلاس گردشگری است و این فرصت را مغتنم شمردیم تا فرصت‌های موجود برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف استان را به میهمانان خارجی حاضر در همدان معرفی کنیم.

مدیرکل اقتصاد و امور دارایی استان همدان عنوان کرد: سرمایه‌گذاری و فرصت‌هایی که برای ما ایجاد می‌شود در طول یک روز، یک شب و یک ماه ایجاد نمی‌شود و به حمایت نیاز دارد اما آنچه که مربوط به حوزه‌های مختلف می‌شود را در طول چند روز گذشته از طریق اپلیکیشن معرفی کردیم.

وی با بیان اینکه این نشست لینک ارتباطی مفیدی برای تبادل اطلاعات با سرمایه‌گذاران است، گفت: پس از 40 سال این برنامه در بعد جهانی در همدان اتفاق افتاد و باید به درستی از آن استفاده کرد.

محمودی عنوان کرد: این برنامه در راستای حمایت از بخش خصوصی در همدان برگزار شد که از زحمات مسوولان شرکت سیاحتی علیصدر و اداره کل میراث فرهنگی قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به استقرار مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در استان همدان گفت: این مرکز به منظور استقرار و ساماندهی مناسب و عملی در راستای حمایت، تسهیل و تسریع در امور سرمایه گذاری و صدور مجوز فعالیت‌های اقتصادی و ایجاد بسترهای لازم برای جلب و جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان همدان به عنوان کانون مراجعه سرمایه‌گذاران تشکیل شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز