رئیس سازمان بسیج مستضعفین :

امروز برخی افراد برای کار نکرده تبلیغ و هیاهو می‌کنند

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۳:۴۹:۳۲
کد خبر: ۷۷۵۶۴۰
امروز برخی افراد برای کار نکرده تبلیغ و هیاهو می‌کنند
سردار غلامحسین غیب‌پرور با بیان اینکه در دورانی زندگی می‌کنیم که برخی افراد برای کار نکرده تبلیغ و هیاهو می‌کنند در صورتی که شهدا با وجود اقدام بزرگ هیچ ادعایی نداشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دیدار با خانواده شهیدان «امیر و جلال تقوی‌طلب» با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با  اشاره به فضایل اخلاقی و ایمان و اعتقاد شهیدان «تقوی‌طلب» اظهار کرد: در مکتب شیعه برخی  افراد زود به بلوغ می‌رسند و این از معجزات انقلاب اسلامی است که نوجوانان و جوانانی همچون شهیدان «تقوی‌طلب» را تربیت کند اگر نماز شبشان قضا شود افسوس و حسرت می‌خورند.

وی با اشاره به فرموده امام راحل مبنی بر اینکه یاران من در گهواره هستند، گفت: امام راحل از مباحثی مطلع بودند که ما از آن بی‌خبر بودیم، این شهدا شاگردان مکتب امام(ره) بودند به طوی که میانگین سن شهدا 20 سال است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دوران جنگ تحمیلی مقطعی از تاریخ اسلام است که پس از قیام امام حسین(ع) اتفاقی مانند آن رخ نداده است، تاکید کرد: در شکل‌گیری انقلاب اسلامی خداوند به کشور ما لطف کرد و با دست‌ خالی کار بزرگی انجام شد که هیچ کس توان انجام آن را نداشت.

وی افزود: دنیای مدرن ابوسفیانی امروز امام(ره) را تحمل نکرد، به همین دلیل صدام که شخصی بسیار حقیری بود و ظرفیت مقابله با ایران را نداشت با تشویق و تحریک دیگران به مقابله با آرمان و اهداف امام(ره) پرداخت اما در این میان امام(ره) قلب جوانان را تصرف کرده و دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام  گذاشت.

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه در دورانی زندگی می‌کنیم که برخی افراد برای کار نکرده تبلیغ و هیاهو می‌کنند در صورتی که شهدا با وجود اقدام بزرگ هیچ ادعایی نداشتند، تصریح کرد: شهدا معماهای عالم خلقت هستند به طوری که رمزگشایی از این بزرگان تنها در عالم محشر امکانپذیر است.

 برخی‌ها بر سر سفره شهدا نشسته و همچون زالو خون ملت را می‌مکند

وی با بیان اینکه امروز با وجود تمام معضلات و مشکلات هنوز بر سر خوان و سفره شهدا نشسته و از آن استفاده می‌کنیم، تأکید کرد: ما از خودمان چیزی نداریم و هر آنچه هست از برکت وجود شهداست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جنگ‌های منطقه‌ای و جنایت‌های رخ داده در منطقه یمن و سوریه گفت: امروز دنیا دردی را تحمل می‌کند که زمینه یک تولد بزرگ با عنوان ظهور امام زمان(عج) است.

وی با اشاره به ناملایمات و نابسامانی‌های موجود در کشور با تاکید بر اینکه برخی بر سر سفره شهدا نشسته و همچون زالو خون ملت را می‌مکند، یادآور شد: این ناملایمات تمام خواهد شد و زالوصفتان در عالم باقی نمی‌مانند و اتفاق مبارک در عالم رقم خواهد خورد.

سردار غیب‌پرور خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی فجر صادقی است که پیش از طلوع خورشید ظهور منجی عالم بشریت ظاهر شده و زمینه را برای فرج آماده می‌کند.

 

نظر شما