تجلیل از خدمات پنج ساله محمد ناصر نیکبخت

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۸:۲۷:۲۲
کد خبر: ۷۷۷۱۰۸
تجلیل از خدمات پنج ساله محمد ناصر نیکبخت
در آیینی از پنج سال زحمات محمد ناصر نیکبخت استاندار سابق همدان در توسعه همه جانبه استان به ویژه در حوزه اقتصادی، به نیکی قدردانی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، در این آیین که شامگاه شنبه در هتل باباطاهر برگزار شد، تولیدکنندگان، صنعتگران و فعالان اقتصادی استان و جمعی از مسئولان و روسای دستگاه های اجرایی حضور داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان نیز در این آیین از همدانی ها به عنوان مردمانی مهربان و با محبت یاد کرد و افزود: مدنیت جدید روحیه قدرشناسی را کاسته اما مردم همدان همچنان قدردان خوبی ها هستند.

آیت الله غیاث الدین طه محمدی اظهار داشت: نیکبخت انسانی شایسته، صالح و خدمتگزار راستین است که به طور حتم منشا خدمات بسیار بوده و به نمایندگی از 2 میلیون جمعیت همدان از وی سپاسگزاری میکنم.

امام جمعه همدان گفت: این استان بی تنش ترین و با ثبات ترین استان کشور است و این موضوع را بسیاری از مسئولان کشوری صحه گذاشته اند و این امر از تلاش مردان تلاشگری مانند نیکبخت نشان دارد.

وی اظهار داشت: وظیفه ما حمایت و پشتیبانی از مدیران و مسئولانی است که به همدان می آیند و هیچ گونه دخالتی در عزل و نصب ها تاکنون نداشته ام.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز