مدیرکل ورزش و جوانان استان

مراسم تجلیل از مدال آوران بازیهای پاراآسیایی ۱۲ آذرماه برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۰۷:۲۲
کد خبر: ۷۷۷۳۲۱
مراسم تجلیل از مدال آوران بازیهای پاراآسیایی ۱۲ آذرماه برگزار می شود
رسول منعم گفت: دوازدهم آذرماه همزمان با روز جهانی معلولان، طی مراسمی باشکوه از قهرمانان مدال آور همدانی در بازیهای پاراآسیایی تجلیل خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در گفتگو با خبرنگار برنا در همدان با تقدیر از تلاش های ورزشکاران و مربیان اعزامی به بازیهای پاراآسیایی گفت: در مسابقات پاراآسیایی 2018 جاکارتا جهش بسیار خیره‌کننده‌ای نسبت به دوره قبل از این مسابقات در سال 2014 داشتیم و ورزشکاران استان توانستند صاحب سه مدال طلا و یک مدال نقره در این رقابتها شوند.

رسول منعم اظهارکرد: قرار بود پس از پایان مسابقات پارآسیایی مراسم تجلیل از مدال آوران را برگزار کنیم که به دلیل تقارن با ایام عزاداری محرم و صفر این زمان به بعد از این ایام موکول شد و در نهایت تصمیم بر آن شد تا این مراسم همزمان با روز جهانی معلولان برگزار گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: براساس برنامه مدنظر دوازدهم آذرماه طی مراسمی باشکوه از قهرمانان مدال آور همدانی در بازیهای پاراآسیایی تجلیل خواهد شد و به نحو شایسته ای از زحمات ورزشکاران و مربیان اعزامی قدردانی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه همانند مدال آوران بازیهای آسیایی از مدال آوران پاراآسیایی نیز تجلیل می شود، خاطر نشان کرد:‌ ورزشکاران ما با غیرت، شجاعت و حماسه‌آفرینی ثابت کردند که معلولیت در ذهن انسان‌هایی است که نمی‌توانند از توانایی‌های خود بهره‌مند شوند.

 

نظر شما