جشنواره تئاتر کودک‌ و نوجوان در شهرستان‌های همدان به نمایش در می آید

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۴۹:۱۵
کد خبر: ۷۷۷۶۸۸
جشنواره تئاتر کودک‌ و نوجوان در شهرستان‌های همدان به نمایش در می آید
هم‌زمان با اجرای نمایش‌های بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در ۹ سالن شهر همدان، ۸ گروه نیز در شهرستان‌های همدان به اجرای نمایش می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، این 8 گروه در ملایر، تویسرکان، نهاوند، رزن، فامنین، کبودرآهنگ، اسدآباد و بهار به اجرای نمایش می پردازند.

گروه‌های نمایشی از 13 کشور خارجی از کشورهای آلمان، فرانسه، هلند، عراق، ترکیه، قطر،آذربایجان،اسپانیا، آفریقای جنوبی و غیره در این دوره حضور دارند.

در 25 جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، 9 گروه در حوزه نمایش خیابانی، 7 گروه در بخش خردسال، 10 گروه در بخش کودک، 8 گروه در بخش نوجوان، 10 گروه در بخش بین‌الملل، 8 گروه در بخش دانش‌آموزی استانی، 3 گروه در بخش دانش‌آموزی شهرستانی، 1 گروه از کانون اصلاح و تربیت، 8 گروه در بخش شهرستان و جمعاً 62 گروه نمایشی از استان‌های همدان، تهران، اصفهان، خراسان رضوی، هرمزگان، ایلام، کردستان، لرستان، قم، بوشهر و اردبیل به شرکت کرده‌اند.

گروه‌های نمایشی از 29 آبان تا 3 آذر در 9 سالن شهر همدان شامل؛ تالار اصلی و پلاتو مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی، تالار اصلی مجتمع بوعلی سینا و پلاتو استاد عبادی، تالار فجر، تالار مهدیه، تالار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سینما فلسطین، کانون پرورش فکری و همچنین محوطه مجتمع شهید آوینی اجرای نمایش دارند.

نمایش‌های بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در بخش‌های تئاتر کودک، تئاتر نوجوان، تئاتر ملل، تئاتر خردسال، تئاتر خیابانی و دانش‌آموزی اجرا می‌شود.

بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «کودک و حقوق اجتماعی» و «کودک و حقوق شهروندی » در روز دوشنبه 28 آبان با برگزاری مراسم افتتاحیه در سالن فردوسی شهر همدان آغاز به کار خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز