مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

المپیاد استعدادهای ورزشی با شعار"ورزش، دوستی و آینده ای بهتر" برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۷:۳۴:۱۴
کد خبر: ۷۷۸۰۱۳
المپیاد استعدادهای ورزشی با شعارورزش، دوستی و آینده ای بهتر برگزار می شود
منعم با بیان اینکه المپیاد استعدادهای ورزشی با شعار ورزش، دوستی و آینده بهتر است، افزود: 31 استان میزبان این رخداد ورزشی هستند که 40 رشته ورزشی پسران و 28 رشته دختران در آن شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نشست خبری المپیاد ورزشی نخبگان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، رئیس هیئت فوتبال و رئیس هیئت تیراندازی با کمان در سالن کنفرانس پایگاه قهرمانی استادیوم شهید شمسی‌پور برگزار شد.

رسول منعم در این نشست اظهار کرد: وزارت ورزش در راستای استعدادیابی برای حضور موفق در المپیک 2022 سنگال و آینده‌سازی ورزش کشور اقدام به برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی 12 تا 15 سال در دو رشته تیروکمان و فوتسال در همدان کرده است.

وی با بیان اینکه این المپیاد از تاریخ 30 آبان تا 9 آذرماه در 68 مکان ورزشی کشور برگزار خواهد شد، گفت: 31 استان میزبان این رخداد ورزشی هستند که 40 رشته ورزشی پسران و 28 رشته دختران در آن شرکت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: در استان ستادی تشکیل دادیم و کمیته‌های مختلف از جمله ارزیابی، روابط عمومی و... شکل گرفت تا میزبانی از مسابقات تیروکمان و فوتسال که به همدان واگذار شده به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه تمام امکانات و ابزار را برای برگزاری مطلوب مسابقات بسیج کرده‌ایم، تصریح کرد: مسابقات تیراندازی با کمان 30 آبان تا پنجم آذرماه با حضور 250 ورزشکار و عوامل اجرایی در سالن 6 هزار نفری انقلاب برگزار خواهد شد.

منعم با بیان اینکه شعار این المپیاد ورزش، دوستی و آینده بهتر است، افزود: مسابقات فوتسال هم از پنجم تا نهم آذرماه با حضور 600 بازیکن و عوامل اجرایی در دو سالن ورزشی امام علی(ع) و پوریای ولی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.3

 

نظر شما