نماینده ولی فقیه در استان همدان:

نیکبخت با عقل خود سخن می‌گفت

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۲:۴۳:۳۷
کد خبر: ۷۷۸۲۳۸
نیکبخت با عقل خود سخن می‌گفت
آیت الله محمدی گفت: بارها عنوان کردم نیکبخت با عقل خود سخن می‌گفت و من با دل خود، و هر چه از خدمات ایشان تعریف کنم کم است و سعی شد تا ثبات، امنیت و آرامش استان حفظ شود که انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی صبح امروز در شورای اداری استان و آئین معارفه و تکریم استاندار که با حضور مدیران کل، معاون وزیر کشور و غیره برگزار شد اظهار داشت: کسی که از خوبی‌ها، خدمات و زحمات خداوند شکرگزار نباشد از نعمات الهی نیز شکرگزار نخواهد بود و اگر کسی در برابر خوبی‌های خلق خداوند شکرگذار نباشد و تنها شکرگزار خداوند باشد پروردگار از او نمی‌پذیرد.

وی بیان کرد: شکرگزار مردم قدرشناس همدان هستم و شکرگزاری ما نسبت به خدمات نیکبخت جنبه دیگری دارد و از سوی دیگری باید ما شکرگزار امت باشیم. در عرف ما قدرشناسی به  معنی درک ارزش واقعی هر چیزی با شکرگزاری اشتباه گرفته می شود.

امام جمعه همدان عنوان کرد: بارها عنوان کردم نیکبخت با عقل خود سخن می‌گفت و من با دل خود، و هر چه از خدمات ایشان تعریف کنم کم است و سعی شد تا ثبات، امنیت و آرامش استان حفظ شود که انجام شد.

وی تصریح کرد: از سوی مردم همدان از زحمات خالصانه و صادقانه برادر عزیزم تشکر می‌کنم و دعا می‌کنیم تا مهر رضایت امام زمان(عج) از ایشان ثبت شده باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز