رئیس هیات فوتبال استان همدان:

در سالیان اخیر در موضوع استعدادیابی غفلت شده است

۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۶:۵۹
کد خبر: ۷۸۰۳۱۹
در سالیان اخیر در موضوع استعدادیابی غفلت شده است
صوفی با اشاره به اینکه در سالیان اخیر در استعدادیابی غفلت کرده ایم افزود: امید است همگام با کار استعدایابی در کشور شاهد رشد ورزش کشور به خصوص در فوتبال و فوتسال باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، عباس صوفی رئیس هیات فوتبال استان در مراسم افتتاحیه المپیاد فوتسال استعدادهای برتر کشور در همدان با اشاره به اینکه در سالیان اخیر در استعدادیابی غفلت کرده ایم افزود: امید است همگام با کار استعدایابی در کشور شاهد رشد ورزش کشور به خصوص در فوتبال و فوتسال باشیم.

وی با قبول نیاز به شناسایی و استعدادیابی افراد در سنین پایه یعنی همان نونهالی و نوجوانی گفت: بررسی ابعاد جسمی و سنجش و ارزیابی توانایی یک فرد می تواند در به وجود آوردن قهرمانان آینده تاثیر بگذارد .

عضو کمیته فنی و توسعه فوتبال فدراسیون ادامه داد: وزارت ورزش امسال برای رفع ضعف موجود در بخش استعدادیابی ورود پیدا کرده و قطعا برگزاری این المپیاد در پیشرفت ورزش کشور در آینده نقش موثری خواهد داشت.

صوفی تصریح کرد: فدراسیون باید همه سعی خودرا بکند تا با در اختیار قرار دادن بهترین کارشناسان، مسأله استعدادیابی را درسطح گسترده تری درکشوربه اجرا دربیاورد و با دراختیارگرفتن امکانات بیشتر، سرمایه گذاری را روی نوجوانان و جوانان متمرکز کند تادرآینده نتیجه خوبی را دراین رشته بدست آورد.

 

نظر شما