افزایش ۲۹ درصدی کشفیات قاچاق در همدان

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۸:۵۴:۵۶
کد خبر: ۷۸۳۵۲۹
افزایش ۲۹ درصدی کشفیات قاچاق در همدان
کامران صالح گفت: از ابتدای آبان ماه تاکنون با تلاش شبانه‌روزی مأموران پلیس در سطح استان بیش از 200 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 29 درصد افزایش کشف داشته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، سردار بخشعلی کامران‌‌صالح در قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: پلیس با اقتدار کامل در حوزه قاچاق کالا برای تحقق شعار سال با قاطعیت و بدون اغماض اقدام می‌کند.

وی با اشاره به کشف 830 هزار لیتر سوخت قاچاق در هشت ماهه سال جاری افزود: کشفیات کالای قاچاق در هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 13 درصدی برخوردار بوده است.

فرمانده انتظامی استان همدان ارزش ریالی کالاهای کشف شده در این مدت را بیش از یک‌هزار و 440 میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: تعداد پرونده‌های متشکله در این رابطه 438 فقره است  که 20 باند فعال در این زمینه نیز متلاشی شده است.

وی بیان کرد: از ابتدای آبان ماه تاکنون با تلاش شبانه‌روزی مأموران پلیس در سطح استان بیش از 200 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 29 درصد افزایش کشف داشته‌ایم.

کامرانی‌صالح بر پشتیبانی اطلاعاتی از مأموریت‌های مبارزه با قاچاق کالا تأکید کرد و خاطرنشان کرد: تلاش‌ها در این حوزه باید افزایش پیدا کند و فرماندهان در این زمینه باید نظارت‌های خود را اتقا دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز