رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر خبر داد :

توزیع گوشت ۲۹ هزار تومانی و برنج ۴ هزار تومانی در بازار !!!

۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۸:۲۴:۱۵
کد خبر: ۷۸۳۹۶۷
توزیع گوشت ۲۹ هزار تومانی و برنج ۴ هزار تومانی در بازار !!!
داریوش صفاری از توزیع 45 تن گوشت منجمد از اول مهرماه در فروشگاه‌های شهرستان با قیمت 29 هزار تومان خبر داد و تصریح کرد: توزیع گوشت منجمد ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر نیز از انجام 7 هزار و 662 مورد بازرسی از ابتدای سال تاکنون در ملایر خبر داد و گفت: از این تعداد یک‌هزار و 611 مورد تخلف شناسایی شده است.

داریوش صفاری ارزش تخلفات کشف شده را نیز 3 میلیارد تومان دانست و افزود: بیشترین تخلفات مربوط به گرانفروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور و... بوده است.

وی از انجام یک‌هزار و 290 مورد بازرسی از نانوایی‌های ملایر خبر داد و گفت: از این تعداد نیز 223 مورد تخلف کشف و تخلفات شناسایی شده به مراجع برای رسیدگی اعلام شده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت ملایر با اشاره به افزایش قیمت نان طی ماه گذشته گفت: در این زمینه نظارت بیشتر بر کیفیت نان نیز افزایش یافته است ضمن اینکه اگر آزادپزها و یا نانوایی‌هایی که نان محلی تولید می‌کنند افزایش قیمت داشته باشند غیر قانونی است.

 وی با اشاره به ثبات قیمت‌های کالاهای اساسی در بازار بیان کرد: بر اساس آمار روزانه قیمت‌ها به ثبات رسیده و برخی قیمت‌ها نیز رو به کاهش است که امیدواریم در آینده شاهد ثبات بیشتر و روند کاهشی قیمت‌ها در بازار باشیم.

صفاری به آمار قاچاق کالا طی هشت ماه گذشته اشاره کرد و افزود: 187 مورد بازرسی در این زمینه انجام شده و به همین تعداد نیز پرونده تشکیل و برای رسیدگی به مراجع ارجاع شده است.

وی از توزیع 45 تن گوشت منجمد از اول مهرماه در فروشگاه‌های شهرستان با قیمت 29 هزار تومان خبر داد و تصریح کرد: توزیع گوشت منجمد ادامه دارد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت ملایر گفت: توزیع 170 هزار تن برنج تایلندی هر کیلو به قیمت 4 هزار و 420 تومان و برنج هومالی هر کیلو به قیمت 5 هزار و 620 تومان در فروشگاه‌های شهرستان در حال انجام است.

وی با اشاره به اجرای طرح ویژه نظارت و بازرسی ویژه شب یلدا توسط اداره صنعت و معدن ملایر با همکاری گشت‌های مشترک از 15 آذرماه خاطرنشان کرد: همشهریان هر نوع تخلف را با تلفن گویای 124 در میان بگذارند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز