دانشجو در امیدآفرینی جامعه نقش دارد

۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۳۴:۴۷
کد خبر: ۷۸۴۱۴۵
دانشجو در امیدآفرینی جامعه نقش دارد
محرم روزبه با اعلام اینکه مجموعه‌های مختلف در امیدآفرینی جامعه نقش دارند و یکی از این اقشار دانشجویان هستند گفت: این مستلزم این است که علاوه بر نقاط منفی نقاط مثبت هم ذکر شود و توجه داشته باشیم مسائل به گونه‌ای مطرح نشود که دشمنان از آن به نفع خود بهره ببرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان با بیان این که دانشجو باید کارآفرین دانش آموخته شود، اذعان داشت: دانشجو باید صاحب ایده باشد و بتواند چند نفر دیگر را هم مشغول کار کند نه این که بعد از دانش آموختگی بخواهد به سمت پیدا کردن کار برود.

وی تصریح کرد: فضای دانشگاه‌ها باید گرم‌تر شود تا دانشجویان به آینده امیدوار شوند چراکه دشمن در تلاش است تا به جامعه ما ناامیدی القاء کند.

محرم روزبه یادآور شد: مجموعه‌های مختلف در امیدآفرینی جامعه نقش دارند و یکی از این اقشار دانشجویان هستند اما این مستلزم این است که علاوه بر نقاط منفی نقاط مثبت هم ذکر شود و توجه داشته باشیم مسائل به گونه‌ای مطرح نشود که دشمنان از آن به نفع خود بهره ببرند.

وی با بیان اینکه ارتباط خوبی با دانشگاهها و مراکز علمی استان وجود دارد گفت: چندی قبل درراستای تقویت و توسعه همکاری‌های فی‌مابین با هدف دسترسی و به‌کار‌گیری دانش فنی و فناوری روز‌آمد، تفاهم‌نامه همکاری با پارک علم و فناوری و جهاد دانشگاهی همدان منعقد شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان در ادامه با اشاره به حمایت دولت از سمن های کارآفرین تصریح کرد: با تفاهمنامه ای که با صندوق کارآفرینی امید داشته ایم تسهیلات 4 درصد تا سقف یک میلیارد ریال به سمن ها کارآفرین اعطا می شود و در همین راستا تا امروز 10مورد تسهیلات به مبلغ 10 میلیارد ریال به سمن های کارآفرین اعطا شده است.

وی بیان کرد: همچنین تفاهم‌نامه‌ای با اداره فنی و حرفه‌ای استان در حال انعقاد است تا بتوانیم از آموزش‌ها برای سمن‌ها در حوزه اشتغال بهره‌مند شویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز