نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

عملکرد تیم پاس در نیم فصل اول مطلوب بود/ مشکلات پاس باید حل شود

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۰:۵۰:۰۶
کد خبر: ۷۸۶۹۱۹
عملکرد تیم پاس در نیم فصل اول مطلوب بود/ مشکلات پاس باید حل شود
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: پیگیری جدی برای حل مشکلات پاس را در دستور کار خود قرار داده ایم و تحقق ایم مهم بسیار حایز اهمیت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نتایج پاس در فصل جاری بسیار مطلوب بود و اگر می خواهیم این نتایج تداوم یابد و منجر به صعود تیم شود، باید حمایت لازم را داشته باشیم.

وی بیان کرد: تیم پاس همچنان از محبوبیت خاصی نزد فوتبالدوستان همدانی برخوردار است و فصل موفقی را سپری می کند؛ بنابراین توجه به نیازهای تیم و حل مشکلات آن بسیار ضروری است.

حاجی بابایی اظهار داشت: در روزهای اخیر استاندار همدان را در جریان مشکلات پاس قرار داده ام و طی روزهای آتی نشست هیات مدیره را برگزار و به طور قطع برای حل موانع موجود اقدام می کنیم.

وی افزود: شتاب گیری روند حل مشکلات پاس بسیار مهم است چرا که فرصت کمی تا نیم فصل دوم باقی مانده و باید این مسایل حل شود.

حاجی بابایی خاطرنشان کرد: عملکرد تیم پاس در نیم فصل اول مطلوب بود و اکنون با قرار گرفتن در رتبه دوم مدعی صعود است و باید حمایت جدی تا رسیدن به هدف انجام شود.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت موجود برای پاس در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مهیا است، گفت: پیگیری لازم را برای حل مشکلات تیم پاس به صورت مستمر انجام می دهم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز