مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت همدان

فروش گوشت بیش از ۷۵ هزار تومان امکان پذیر نیست

۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۹:۰۲:۲۰
کد خبر: ۷۸۷۲۵۹
فروش گوشت بیش از ۷۵ هزار تومان امکان پذیر نیست
با بیان اینکه امروز قیمت گوشت کیلویی 75 هزار تومان ابلاغ شده است، اظهار کرد: اگر واحدهای صنفی خلاف این قانون عمل کنند با آنها برخورد می‌شود، در میدان دام هم فروش گوشت به مبلغ بیش از 75 هزار تومان امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان اظهار کرد: در دنیای اقتصاد مفهومی به نام چسبندگی قیمت داریم که منظور از آن این است که قیمت به راحتی بالا می‌رود اما بازگشت آن سنگین است.

علیرضا شجاعی با بیان اینکه این موضوع به دلایل مختلف وابسته است، یکی از دلایل آن را وجود منفعت‌طلب‌ها دانست که به خاطر جلوگیری از کاهش سود خود نمی‌خواهند قیمت کالا کاهش یابد.

وی ادامه داد:‌وقتی قیمت‌ها متزلزل باشند زمینه سوء استفاده نیز فراهم می‌شود و در نهایت زمینه ایجاد فساد را فراهم می‌کند.

مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اینکه پیش‌بینی آینده نیز بر این مسأله تأثیرگذار است، تصریح کرد: برخی اوقات نزول قیمت ثبات دارد و باور آن وجود دارد که کاهش قیمت قطعی است اما اگر این اطمینان درباره آینده وجود نداشته باشد، کاهش قیمت نیز به سختی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دولت در حال پیشبرد برنامه خود را برای کاهش قیمت‌هاست، ادامه داد: به تازگی سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و انجمن صنفی بیش از 60 حوزه تولید اطمینان خاطر داده که دلار کاهش یافته و در کانال 10 هزار تومان قرار دارد.

شجاعی با بیان اینکه همه واحدهای صنفی باید نسبت به کاهش و اصلاح قیمت‌ها اقدام کنند، خاطرنشان کرد: دولت سیاست‌های خود را گام به گام پیش می‌برد؛ قیمت دلار نیز از بحران خارج شده و به حداقل دلار رسیدن است.

وی گفت: سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان این بستر را فراهم می‌کند تا بتوان امر خلاف قانون را شناسایی کرده و برخورد مناسب صورت گیرد.

مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه امروز قیمت گوشت کیلویی 75 هزار تومان ابلاغ شده است، اظهار کرد: اگر واحدهای صنفی خلاف این قانون عمل کنند با آنها برخورد می‌شود، در میدان دام هم فروش گوشت به مبلغ بیش از 75 هزار تومان امکان پذیر نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز